Kad Selīna atvēra acis, viņa ieraudzīja pazīstamus griestus un tos pašus zīmējumus uz tiem. Viņa piecēlās un sadzirdēja kliedzienus no ārpuses. Izskrienot ārā, meitene ieraudzīja kaut kādu būtni uzbrūkam kādam. Viņa metās nogalināt būtni un aizsargāt pakritušo vīrieti, bet viņa nedaudz pārcentās un gandrīz aizdedzināja mežu. Būtnes galva nokrita un izgaisa, kamēr meitene pagriezās un ieraudzīja šurp skrienam Amnonu, un pavēlniekus. Viņa palūkojās uz nokritušo vīrieti, kuram Zions palīdzēja piecelties un viņa ieraudzīja līdz riebumam pazīstamu seju.
Amnons:"Sel..."
Meitene centās noslēpt savu naidu pret seju, kuru ienīda visu savu dzīvi. Selīna aizgāja neko neteikdama un Amnons viņai sekoja.
Zions:"Amnon, parūpējies par viņu."Jauneklis pamāja ar galvu un sekoja meitenei, kamēr visi četri pavēlnieki saskatījās un palūkojās uz vīrieti, kura skatiens bija tikpat naidīgs, kā Selīnai.
???:"Viņa ir tiesnese. Tā pati, kura izraidīja mani no Debesu valstības."
Zions:"Tu kļūdies, Tokan."
Dēmons iesaucās, ieskatīdamies vīrietim acīs.
Zions:"Viņa ir tava meita."
Tokans:"Pārāk slikts joks. Es noticēšu, ja tā būs jebkura cita meitene, bet ne viņa."
Vīrietis aizgāja un nākošajā dienā visi tika sasaukti uz zāli. Tur bija pavēlnieki, Tokans, Amnons un Selīna ar savu komandu.
Zions:"Timors Levins ir pieteicis mums karu. Pareizāk, dēmons zem Timora Levinsa maskas. Selīn, tev būs jādodas turp uz pārrunām kopā ar Tokanu un Amnonu."
Selīna:"Ar Tokanu?"
Zions:"Viņam ir jāatgriež savas spējas."
Selīna:"Dari kā gribi."
Viņa atstutēja savu muguru pret sienu un aizvēra acis. Kad viss plāns izskanēja no Ziona mutes, Selīna nekavējoties devās prom.
Amnons:"Kurp mēs tagad dosimies?"
Selīna:"Pie brāļa. Viņam ir mans zobens, kuru lūdzu glabāt."
Pēc vairākām dienām viņi nonāca pazemes pilsētā.
Adhira:"Sel? Ko tu te dari?"
Selīna:"Brālis ir te?"
Adhira:"Trenējas laukumā. Viņš ir sajucis prātā pēc tam, kad saņēma ziņu, kas ar tevi notika."
Selīna:"Un kā ir ar Teo?"
Adhira:"Atgriezās Londonā. Timors Levins pieteica karu mums un dēmoniem, kamēr citas filiāles atteicās viņu atbalstīt."
Viņš ieskatījās Selīnai acīs un pasmaidīja.
Adhira:"Parūpējies par Zionu, tu viņam esi vajadzīga."
Selīnai turpināja iet un pamāja atpakaļ ar roku.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...