68

3 1 0
                                    

Kaut kur, citā paralēlē.

Piķa melnā tumsā atvērās portāls, no kura iznāca divi, gari vīriešu stāvi. Tie ātri pārvietojās pa tumsu un tikuši laukā no tās skavām, viegli uzelpoja un novilka savas kapuces.
Zions:"Teo neteica, ka te ir tik..."
Tokans:"Dzīvīgs? Zaļš?"
Vīrietis pasmīkņāja un palūkojās uz debesīm kur spīdēja spoža saule un skatam bija pavērsusies ieleja.
Tokans:"Ja tā ir patiesība un Selīna patiešām ir mana tiesneses meita, tas nozīmē, ka viņa spēs atgriezties mājās."
Zions:"Ko tas nozīmē?"
Abi sāka iet uz priekšu cauri pļavai.
Tokans:"... kad es tikko iepazinu Selīnas māti, viņa bija pati godīgākā un tīrākā dieviete no visām. Viņu iemīlēja daudzi, jo viņa bija pats krāšņākais zieds starp visiem. Es biju viens no dieviem, kurš bija pārāk aizņemts ar sevi, taču viņa mani izvēlējās. Un kad parādījās Selīna, mani sāka vajāt dēmonu slepkavas."
Vīrietis palūkojās uz Zionu un uzreiz aizgriezās, ieraudzīdams jaunekļa ieinteresēto skatienu.
Tokans:"Kad atgriezos no ilgās bēgšanas, Selīna jau bija izaugusi un valdīja pati pār savu pasauli. Bet viņas māte.... viņa mani ienīda. Viņa mani izraidīja par pienākumu atstāšanu novārtā un nespēju tikt galā ar tiem. Todien, kad tas notika, es pirmo reizi ieraudzīju Selīnu. Precīzāk, to, kas nebija no manis apslēpts. Pirms zaudēju savas spējas, es nolādēju Selīnas māti. Selīna bija dieviete, kura spēja pārvaldīt laika līnijas. Visā Visumā eksistē tikai viena Selīna un ja kaut kas notika ar viņas īsto paralēli, viņa izveidoja jaunu to pat nenojaušot. Ja pavēlniece par to uzzinās, Selīna uz visiem laikiem pazaudēs savas spējas."
Zions:"Tas nozīmē, viņa paliks par cilvēku?"
Tokans:"Tas vecais Zions padarīja Selīnu par vampīru, viņa uz mūžiem būs ieslēgta savā ķermenī bez jebkādas iespējas vai izvēles sākt visu no jauna."
Abi turpināja iet pa mazu taciņu cauri mežam, kurā dziedāja putni un negaidīti, klusumu apturēja soļi, kuri bija dzirdami no attāluma tuvojamies pretī. Tos sadzirdēdams, Tokans noslēpās pie lielā koka un klusi izvilka savu zobenu.

Satikt teviWhere stories live. Discover now