18

5 1 0
                                    

Kad Selīna pamodās, visi jau bija pamodušies un devušies ceļā, atstājot Selīnu vienu. Viņa klusi skrēja cauri mežam un kad nonāca vietā, meitene novēroja, kā viņi strādā kopā. Taču pret ēnām, kas lēnām viņus ieskāva, neviens nespēja stāties pretī. Pēc mirkļa Selīna noleca no koka zara un paskatījās uz ēnām, kas arī centās viņu aprīt. Taču Selīnai šādi pretinieki neko nenozīmēja. Pēc neilga laika viņa atbrīvoja pārējos un visi pārsteigumā paskatījās uz viņu. Tā notika katru reizi, kad viņi aizgāja bez Selīnas. Un katru reizi Selīna visus glāba. Tad komanda beidzot sāka pieņemt Selīnu un ieklausījās viņā. Katra stratēģija, kādu Selīna komandai izvēlējās, izdevās un viņi veiksmīgi izpildīja visas misijas. Bet kaut kādu iemeslu dēļ, neviens nekad neredzēja Selīnas spējas. Viss vienmēr notika pārāk ātri. Un tad, Selīnu un viņa komandu nosūtīja uz cilvēku pasauli. Selīna pie robežas satika Zionu.

Zions:"Sel.... tevi arī nosūtīja šurp?"

Selīna:"Tā izskatās."

Zions:"Uz kurieni tev jādodas?"

Selīna:"Orlando."

Zions:"KO?? Bet kāpēc uz turieni?"

Selīna:"Mūsu uzdevums ir tikai nedaudz papostīt galveno štābu un atgriezties."

Zions:"A, skaidrs. Tātad mēs dosimies kopā. Mani arī turp nosūtīja."

Selīna:"Lai tā būtu, bet neatpaliec."

Selīna uzvilka melnu masku un viņa teleportējās Orlando.

                                      Mēnesi pēc Selīnas nāves

Teo un Adhira atgriezās no Greitfolsas un slēpās kādā no kafejnīcām netālu no štāba.

Adhira:"Teo, mēs jau vairākas te slēpjamies. Kāda tad visam ir jēga?"

Teo:"Ja mēs atgriezīsimies, zaudēsim iespēju jebkad cīnīties un pildīt misijas. Mums bija viens uzdevums, ar kuru netikām galā."

Adhira:"Teo, mēs nevaram slēpties mūžīgi."

Teo:"Ad, vai tu nesaproti? Selīna ir mirusi."

Viņš uzsita pa galdu ar visu spēku.

Teo:"Timors mums nekad nepiedos."

                                Nakts, kad Selīna ar komandu devās misijā, Orlando.

Selīna izskaidroja visiem pozīcijas un kur viņiem jāiet. Pēc dažām minūtēm visi jau bija izklīduši. Selīna devā kopā ar Zionu uz Timora kabinetu.

Timors:"Par viņiem nav nekādu ziņu?"

Luka:"Nē, Teo un Adhira nesen tika manīti Orlando, taču viņi izgaisa tajā pašā mirklī, kad viņus taisījāmies noķert."

Tad vīrietis paskatījās pa logu un ieraudzīja Zionu. Tonakt viņi sarīkoja pamatīgu grautiņu štābā, taču kurš gan to būtu domājis, ka viss beigsies tā.

Lu:"Eva!!!"

Eva:"Lu, nē!!"

........

Satikt teviWhere stories live. Discover now