Selīna apsēdās un paskatījās uz abiem runātājiem, kuri turpināja runāt par meiteni.
Selīna:"Tātad, man ir jāizvēlas?"
Abi paskatījās uz meiteni un piesteidzās klāt.
Zions:"Vai vari mums pastāstīt, kā viss bija laika līnijā, no kuras atnāci?"
Selīna:"Es atceros, ka tēvs neredzēja manī nekādu labumu un nosūtīja uz Londonu, kur es paliku līdz viņš man lika atgriezties dēmonu slepkavu pasaulē. Pēc tam es nonācu pie dēmoniem un uzzināju, ka mans skolotājs bija manas mammas brālis. Tā kā es nespēju izmantot maģiju, visi mani izsmēja un tad man iedeva komandu. Pēc tā mani smagi ievainoja misijā, jo es nespēju tikt galā ar savu darbu un neilgi pēc tam es nonācu šeit. Es biju zaudējusi atmiņu un brālis mani neatpazina, bet kaut kāda iemesla dēļ es viņu atcerējos, kaut arī miglaini. Tad es sāku doties misijās kopā ar viņu līdz uzradās lēkme. Mana atmiņa nav pilnīga, bet kad es biju smagi ievainota, mani pārvērta par dēmonu un lēkmes mazinājās."
Zions:"Tu gribi mēģināt vēlreiz?"
Selīna:"Pat ja laika līnijas pārklāsies, tas nebūs iespējams. Kaut arī es gribētu tur atgriezties, jo tur notika ne tikai slikti, bet arī labi notikumi, fiziski es nespētu tur atgriezties pat ja gribētu."
Zions:"Tu varētu, bet tad tu atgrieztos tās laika līnijas sākumā un tev būtu jāizdara viss tieši tāpat lai nonāktu tajā pašā vietā."
Selīna:"Nezinu, vai spēšu izciest tās pašas ciešanas. Es vairs neesmu tāda, kāda biju."
Timors:"Ja tā pamodā, tu prasīji sameklēt kādu puiku. Kas viņš ir?"
Selīna:"Tas, kurš var man palīdzēt."
Zions:"Tātad tu jau saprati, kas viņš ir. Vai esi viņu atradusi?"
Selīna:"Vēl ne. Es vēlētos palikt šeit līdz tēvs atradīs viņu."
Timors:"Ja tāda ir tava vēlēšanās."
Zions:"Kamēr būsi šeit, es tev iemācīšu daudz ko jaunu. Trenēsies ar Ērgli un atgūsi zaudēto spēku."
Selīna:"Viņš mani neienīst?"
Zions:"Šī ir viņa iespēja pierādīt, ka ir cienīgs būt par tīrasiņu princeses sardzi."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...