Kad soļi attālinājās un Tokans tiem sekoja, kamēr Zions apjucis sekoja vecajam vīram neko nejautādams. Soļi apstājās, pie mežmalas, kur atradās māja.
???:"..... Arima, esi notiesāta par soda neievērošanu un mēģinājumu izmantot savas dievišķās spējas. Par sodu lems Augstākā tiesnese."
Selīna bija uz ceļiem, lūkodamās uz zemi, kamēr eņģeļi turēja viņas rokas un izteica viņas sodu.
Zions:"Tā taču ir,-"
Tokans apturēja jaunekli ar savu roku un pagriezās pret svešinieku, kurš noskatījās, kā Selīnu savāc dievu sūtņi. Svešais vīrietis palūkojās uz abiem vīriešiem un aicināja sev līdzi, pamādams ar roku.
Tokans:"Tu esi dievu slepkava. Kāpēc tu vēl neesi miris?"
??:"Domāju, nespēšu atbildēt uz šo jautājumu, jo jau esmu aizmirsis. Nāciet, es centīšos atbildēt uz jautājumiem, taču negarantēju, ka atbilde jums patiks."
Trijotne iegāja mājā un svešais vīrietis nolika uz galda glāzes ar kaut kādu šķidrumu, kura smarža izplatījās pa visu telpu.
Tokans:"Kas notika pēc tam, kad tu nonāci šeit?"
??:"Es noslēdzu ar dievieti līgumu. Viņa mani te iesprostoja un kad viņai būs laiks doties, viņa mani atlaidīs, līdz tam laikam man bija katru dienu jācīnās ar viņu."
Tokans:"Dieviete?"
??:"Nu ja, dievu izraidījumu tika atcelti, kaut arī tiesnese tam ļoti pretojās, jo tas bija tikai pavēlnieces lēmums, viņa to ne ar vienu neapsprieda."
Zions:"Tas nozīmē..."
??:"Tur jums ir taisnība. Viņa nepārkāpa nevienu no dievu likumiem tāpēc var teikt, ka dieviete ir brīva. Un ja eņģeļi viņai atnāca pakaļ, tas nozīmē, ka viņai ir laiks stāties pretī savam ienaidniekam."
Vīrietis apklusa uz mirkli lai iemalkotu dīvaino dzērienu, kas bija tikpat kā caurspīdīgs un turpināja.
??:"Bet ar pašreizējo spēku...."Tiesas zāle, Dievu valstība.
Eņģelis:".....mēģinājumu izmantot savas dievišķās spējas."
Knapi dzirdamās eņģeļu balsis atmodināja Selīnu un viņa palūkojās uz priekšu, kur ieraudzīja sievieti, kā divas lāses līdzīgu sev. Sievietes naidīgās acis lūkojās Selīnā, it kā caururbjot viņas dvēseli. Vai viņa atcerējās sievieti, kas deva viņai dzīvību? Nebūt ne.
???:"Tu esi pazaudējusi savus spēkus, Arima."
Sieviete piecēlās no krēsla un piegāja pie meitenes. Viņa saķēra Selīnas zodu un pasmaidīja.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...