Kad Selīna pamodās, viņa blakus gulēja Amnons plika zem segas. Viņa apsēdās un sajuta stipras muguras sāpes, tāpēc viņa iekrita atpakaļ gultā un nosarkusi paslēpās aiz segas. Tajā brīdī pamodās Amnons un apjucis paskatījās uz Selīnu, it kā nesaprazdams, kas noticis. Viņš skatījās uz Selīnu, it kā pirmo reizi viņu būtu ieraudzījis.
Amnons:"Es... neguļu?"
Viņš berzēja acis, kamēr Selīna viņu pievilka pie sevis un Amnons gandrīz uzkrita meitenei virsū, knapi noturēdams līdzsvaru uz rokām. Selīna izlīda no segas ar sarkaniem vaigiem un vīrietis pacēla viņas zodu lai noskūpstītu uz lūpām. Pēc mirkļa pie istabas durvīm bija dzirdami soļi un iekšā ienāca Vita. Viņa ieraudzīja abus mīlniekus un nosarka.
Vita:"Ak vai, esmu atnākusi nelaikā. Gribēju pateikt, ka Zeras karalistes sūtnis ir ieradies."
Viņa uzreiz aizcirta durvis ar aizvērtām acīm un aizskrēja kliegdama "Imperatore ir atgriezusies!". Selīna uzreiz pielēca kājās un aizskrēja ģērbties, kamēr Amnons nopakaļ tikai pasmīkņāja. Viņš likās kā samainīts. Kad abi aizgāja uz uzgaidāmo telpu un sūtnis abus sagaidīja, jauneklis uztraukumā trīcēja.
Sūtnis:"Es ierados.... atdot jums Zeras karalistes pēdējo testamentu..."
Selīna neizpratnē paskatījās uz jaunekli, kurš sniedza pretī biezu aploksni. Viņa paņēma aploksni un to atvēra.
Selīna:"Ko tas nozīmē?"
Sūtnis:"Pirms vairāk, kā divām nedēļām, Zeras karalistes valdnieks... pameta šo pasauli uz visiem laikiem."
Nodārdēja pērkons un Selīna šokā gandrīz nokrita. Viņa atlocīja papīru, kur bija vēstule.
Sel,
Šī ir mana pēdēja ziņa tev. Kad tu šo lasīsi, sūtnis būs atvedis tev ziņas par manu nāvi. Mēs pašķīrāmies ne uz tās labākās nots un tevī ir palicis aizvainojums. Mēs dēmoni esam nežēlīgas būtnes. Tavai cilvēciskajai dvēselei šeit nav vietas. Kad es tevi pirmo reizi ieraudzīju, es uzreiz sapratu, kas tu esi. Bet kaut arī tu neko neatceries no tā, kā nonāci uz zemes, kādu dienu tev būs laiks atgriezties. Tieši to tavs tēvs baidās visvairāk. Viņš tika izraidīts, jo iemīlējās mirstīgajā, viņu bērns bija aizliegts auglis, kuram nevajadzēja parādīties.
Kad tu biji maza, bieži man stāstīji par to, ka redzi kādu sievieti, kura tev norāda ceļu. Viņa klusi, bet pārliecinoši tevi vadīja turp, kur tu spētu rast savu dvēseles mieru un atgriezt savu agrāko spēku un atgriezties starp Dieviem. Tu izdarīji to pašu grēku, kuru tavs tēvs, tāpēc visu māte jūs abus nolādēja un nosūtīja uz zemi.
Ja man būtu iespēja tev visu pateikt, es to būtu jau sen izdarījis. Tavs tēvs tevi gaidīs pie portāla, kad būsi gatava ar viņu satikties. Viņš grib tikai ar tevi aprunāties, vismaz šoreiz notici man un izdari to, ko viņš vēlas.
-.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...