78.BÖLÜM-
"Hadi! Daha hızlı!"diye bağırıyordu Anif atıyla yanında koşturmakta olan kızıl saçlı kıza bakarak. Arenada savaşan iki savaşçı gibilerdi ikisi de. Anif kahkaha atarak başını geriye attığında nefes nefese "Ne o? Korktun bakıyorum? Seni gören kimse dövüşebildiğini anlamaz bile!"dediğinde Bade gözlerini kısarak ona baktı hırsla. Dudaklarının kenarları alaycı bir ifade ile kıvrıldığında atından indi ve toprağa basarak topuklarını eşeledi. Anifin de dudakları aynı hareketle kıvrıldığında onları izlemekte olan Faisal "Bade çok büyüdü ha? Yani bir sene olmasına rağmen onu gören kim olursa olsun on üçünde olduğuna inanır mı?"diye söylendi. Ajmal bunun üzerine tebessüm ederek "Hepimiz büyüdük. Olgunlaştık."dedi.
Faisal "Doğru."diyerek Shah ve Sahra'ya baktığında gülümsedi. Belki de onların evlenmesi üzerlerindeki kara bulutların yok olmasına neden olmuştu. Geri çekilmişti belki de ölüm. Yok, olmuştu kötülük. Ajmal sanki ne düşündüğünü anlamış gibi "Böyle düşünmek çok güzel."dedi gülümseyerek. Ahmet ise bıçağını bileyerek onları dinliyor ve sesini çıkarmıyordu. Shah onlara bakarak "Hepimiz bir aradayız önemli olan da bu değil mi zaten?"dediğinde Khalid elindeki şerbet tepsisi ile yanlarına geldi ve "Kesinlikle" diyerek şerbetleri arkadaşlarına ikram etti. Oturduğu yerden Bade ve Anif'e bakarak "Öte yandan Bade gerçekten büyüdü. Sanki gerçekten çocuksu yanı kayboldu da olgunlaştı. Artık olaylara daha farklı bakabiliyor. Ve kesinlikle güçlendi."dediğinde elindeki kılıcı Anif'in kılıcına doğru salladığını gördü. Faisal gülerek "İçindeki canavarı Anif ortaya çıkardı. Onu da tebrik etmek lazım."dedi.
Ajmal "Haha, evet Shah. Bade uyuyan prenses olabilir ve teorik olarak Anif bir prens olmasa da kılıcının gücü ile kızı uykusundan uyandırdı. Şahsen ben Bade'yi bu şekilde eğitemezdim."dediğinde Khalid de Shah'a baktı ve "Al benden de o kadar."dedi.
"Ama yine de..." dedi Faisal önündeki hurmalardan birkaçını ağzına atarak "Bizim prensesimiz Anif'i Kohen yapmaya dünden razı" dediğinde Shah başını önüne eğerek gülümsedi. Küçük kız kardeşinin Anif'e duyduğu hayranlığın boyutlarını biliyor ama yine de ona kızamıyordu. Bugün bu kadar güçlendi ve istediği kıvama gelebildiyse bu kesinlikle Anif'e duyduğu sevgi yüzündendi.
Sahra sonunda dayanamayarak "Kadınların çeneleri yüzünden mi yapıyorsunuz bu konuşmayı yoksa Bade'nin gerçekten güçlendiğini anladığınızdan mı? Hoş ben ikincisini anladığınızı hala düşünmüyorum ya."dediğinde soğuk şerbeti üç kere de içti. Ona bakan Shah gülümseyerek parmağı ile dudağının kenarını temizlediğinde Sahra gülümsedi ve başını omzuna dayadı. "Çok mu susadın sen?"diye sorduğunda ona bakmadan "Çok sıcak bu aralar ondan çok susuyorum" dedi genç adamın omzunu öperek.
Bade, bir an başını çevirip abisi ile yengesine baktığında gülümseyerek içini çekti. Ne kadar da seviyorlardı birbirlerini böyle? Abisi ona neden tüm bu şeyleri öğrenmesini istediğini anlattığından beri artık daha farklı bakar olmuştu her şeye. Onca erkeğin arasında yaşamak ona biraz sertlik kazandırmış olsa da Sahra ve Eysima sayesinde kız olan yanlarını ve bunun verdiği özellikleri unutmuyordu kolay kolay.
Anif'in kılıcının yere düşmesi üzerine Bade de kılıcını yere attı ve dizlerini bükerek ellerini yumruk yapıp yüz hizasına getirdi. Birden tüm bakışlar onlara çevrildiğinde Anif "Ne?"dedi Badeye. Genç kız "Şimdi senin o yüzünü öyle bir tırmalayacağım ki... "diyerek üzerine doğru atladığında Anif nefes nefese bu saldırıyı es geçti ve ellerini birbirine vurarak "Kedi mi sanıyorsun sen kendini? Tırmalamakmış? Hah!"dedi. Bade, ona doğru koşarak sağ gösterip sol diz kapağına çelme taktığında Anif dengesini kaybetti. Açık olan saçlarını hızla döndürüp adamın yüzüne tokat gibi çarptığındaysa Anif gözlerini acı ile yumdu ve "Ah!"diye bağırdı. Bade arkasına geçerek "Acıdı mı? Vah vah."dediğinde gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU OYUNU 2. SEZON (KAN VE GÜL)
General FictionBir oyunla örtülüydü o yalan, Ağlanacak güldürüydü oynanan. Çevresini küçüklerin sardığı Gülmelerin arkasında ağlayan, Aldanmamış aldatılmış bir insan.