-81.BÖLÜM-
Bölüm Müziği : = Shira "Shik shak shok"
"Bir bayanın ağzından 'Ne istiyorsan onu yap!' cümlesi çıktıysa 'Ne de olsa burnundan fitil fitil getiririm!' anlamına gelir.
-Cemal Safi-
Gecenin karanlığı örtü gibi üzerlerine serilmişken herkes yorgunluktan bitmek üzereydi. Doruk, sinirle kendi evine gideceğini söyleyip yolda diğerlerinden ayrıldığında Poyraz ve Anıl da onu takip etmişti. Ateş, Demir'e yanında kalmasını söyleyerek onu yanında tuttuğunda Erdem, Derin ile birlikte evlerine gitmişti. Kızlar ise uzun bir sürenin ardından yeniden birlikte olmanın keyfini çıkarıyorlardı. Çok fazla ses yapmamak için Bade'nin odasında fısıltı ile konuşurlarken arada kahkaha atıyorlardı. Serap "Hayır anlamadığım neden Doruk'a atarlandığın? Tamam, adam zamanında resmen kalbinin içine etti ama kızım dakika bir gol bir adamı duman ettin be!" dedi şarabından bir yudum alarak.
Gülümseyen Bade omuz atıp "Bana ne! Az bile ona!"dedi.
"Arkandayım ben" diyen Senem kollarını başının altında kavuşturmuş bacaklarını Nefes'in kucağına uzatmıştı. Gülümseyerek Bade'ye bakmaya devam ederken genç kız "Ya öyle bakmayın" diyerek elleri ile yüzünü kapadığında Nefes elinin halini görmüş ve yüzünü buruşturmuştu.
Serap "Kusura bakma ama iğrenç gözüküyor kızım" diyerek yüzünü buruşturduğunda Bade ellerini yüzünden çekerek artık morluğu yeşile dönmüş olan eline baktı. Derin, neredeyse bütün kemiklerini çatlatma noktasına hatta kırma noktasına gelmiş ancak son anda bırakmıştı elini. Yine de aşırı derece de sıktığı için etleri çatlamış ve kanamıştı. Doktor, sinirlerinin zarar görmüş olabileceğini söyleyerek başta korkmasına neden olmuş olsa da Bade için herhangi bir tehlike söz konusu değildi. Elindeki morluğu da umursamıyordu sadece insanlar garip garip bakmasınlar diye eldiven kullanıyordu o kadar.
"Doruk bunu görünce asıl morluğu ahanda buraya yiyeceğiz" diyen Serap iç çekerek yatağa uzandı.
"O niye karışıyor ki? Onun meselesi mi?" diye sordu Bade.
"Yapma Bade" diyen Nefes genç kıza bakıp gülümsediğinde Bade yeniden omuz silkti ve "Ben sadece biraz burnu sürtülsün istiyorum yoksa onu sevdiğimi biliyorsunuz" dedi.
Kızların hepsi hep bir ağızdan "Evet" dediğinde uyuklamakta olan Beril gözlerini açmış ardından Bade'ye bakarak "Bekarlığa veda partime gelmek ister misin?" diye sormuştu.
Bade "Veda partisi mi? Böyle partiler genellikle erkekler için değil mi?"diye sorduğunda Senem "Ohooo, senin dünyadan haberin yok be kızım. Bizim başımız o zamanlar kalabalık olduğundan ben veda partisi falan yapamamıştım ama Nefes'e bir veda partisi yapmışız. Owww! Dudakların uçuklardı orada olsaydın" dedi genç kız parmaklarını öperek.
Bade, bunun üzerine Nefes'e baktığında genç kız gülerek gözlerini devirmişti. Serap "Tabi kızım. Koskoca Edda'yı bunun için kapattırdık ve içerisi yanana dek yerimizde durmadık. Zaten biz bizeydik ama süperdi be abi. Striptizci çağırdık" diyerek göz kırptığında Bade "Yok artık" dedi.
Serap "Tabi kızım! Ablanız Serap sağ olsun" diyerek kıkırdadığında Bade "Nefes?" dedi hayretler içerisinde gülerek.
"Hımm" diyerek başını sallayan Nefes gülerken Bade "Sana inanamıyorum! Allah'ım zır delisiniz siz! Ee, onlar içeriye nasıl girdiler?" diye sordu.
Serap, başını tek kolunun üzerine yaslayarak esnedi ardından da "Bak şimdi, erkekler bizim kına gecesi falan yapacağımızı sandılar o yüzden ne yaptığımızı bilmiyorlardı. Esra da korumamız olarak yanımızdaydı ama o da bizimle eğleniyordu. Her neyse, kulübün kapıları kapalı olduğundan bir iki saat sonra birileri kapıları çaldı ve Esra da doğal olarak koruma içgüdüsüyle gidip kapıları açtı. Biz bar masasının üzerine çıkmış dans ederken Esra gelmesin mi? Aynen şöyle dedi ' Nefes, dışarıda itfaiye erleri var ve seni soruyorlar!'" dediğinde Senem kahkahalarla gülmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU OYUNU 2. SEZON (KAN VE GÜL)
Ficção GeralBir oyunla örtülüydü o yalan, Ağlanacak güldürüydü oynanan. Çevresini küçüklerin sardığı Gülmelerin arkasında ağlayan, Aldanmamış aldatılmış bir insan.