Bugün haftasonu olduğu için okula gitmeyecektik. Midemdeki her şeyi kustuktan sonra ağzımı çalkalayıp tuvaletten çıktım. Atlas yatağın üzerine oturmuş gülümseyerek bana bakıyordu.
"İyi misin?"
"İyiyim." dedim yanına doğru adımlarken. "Bir daha asla içmeyeceğim!"
Kendimi yatağa atıp kollarımı iki yana açtım. Üzerimde hâlâ dünkü kıyafetlerim vardı.
"Hiçbir şey hatırlamıyorum." diye mırıldandım bakışlarım Atlas'a dönerken. "Saçma bir şey yaptım mı?"
"Bilmem." dedi gıcık bir tavırla. "Eğer söylersem çok utanırsın."
"Söyle." dedim korkak bir şekilde.
Atlas oturduğu yerden yavaşça kalkıp üzerime doğru geldi. Ağırlığını vermeden üstüme çıkıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve ellerimi bileklerimden tutup yatağa bastırdı.
"Gerçekten anlatmamı istiyor musun?"
Evet anlamında kafamı salladım.
"Anlatayım o zaman." dedi yüzünü biraz daha yaklaştırırken. "Önce yavaşça kucağıma oturdun sonra yüzüme yaklaştın." dedi ve bileğimdeki elini daha çok sıktı. "Dudaklarımız birbirine değecek kadar yaklaştın ve sonra 'öpüşmek istiyorum.' dedin. Ben sarhoş olduğun için reddetsemde sen beni dinlemedin ve dudaklarını dudaklarıma bastırdın. Aynen şu şekilde..." deyip dudaklarıma daha çok yaklaştı.
Aniden gözlerimi kapatıp kendimi sıktım. Beni öpmesini bekliyordum.
"Şaka şaka!" dedi bir anda doğrulurken. "Bir şey olmadı."
Aniden gözlerimi açıp omzuna sertçe vurdum. Yani bana göre sertti. Onun canının acıdığından şüpheliydim.
"Gerizekalı, kalk üstümden!" diyerek onu kenara doğru ittirdim.
Gülerek üstümden kalkıp yanıma doğru yattı ve ellerini belime sardı. Beni çekip yatağa yatırdı. Burnunu boynuma sokup kokumu içine çekmeye başladı.
"Banyo yapacağım. Bırak beni."
"Biraz böyle duralım."
"Of Atlas-"
Elini ağzıma kapatıp beni susturmuştu. Kokumu daha şiddetli bir şekilde içine çekip belimdeki eliyle beni kendine daha çok çekti. Boynumda nefesini hissettikçe kalbim hızlanmaya başlıyordu. Sanki her kokumu içine çektiğinde bedenim titriyordu.
Aniden aklıma gördüğüm rüya geldi. Bu durumda o rüya aklıma gelirse tabii ki benimki sertleşirdi. Ondan kaçmaya çalışıyordum ama beni kendine daha çok çekiyordu. Atlas kokumu tekrar içine çektiğinde yanlışlıkla ağzımdan küçük bir inleme kaçırdım.
"Dur, bırak beni!"
Zar zor elinden kurtulup hızlıca tuvalete girdim. Kapıyı kilitleyip üzerimdekileri çıkardım ve banyoya girdim. Suyu açıp erkekliğimi elime aldım. Düşüncelerimi kontrol edemiyordum. Sürekli Atlas'ın beni becerdiğini düşünüp duruyordum.
En sonunda kendimi düşüncelerime teslim edip kendimi çekmeye başladım. Şuan da Atlas arkamdaydı ve erkekliğini kalçama sürtüyordu. Bir eli benim elimin üzerindeyken diğer eli erkekliğimdeydi. Sertçe kavradığı erkekliğimi yukarı aşağı çekerken dudaklarını boynuma bastırdı. Dudaklarının arasından dili de tüm boynumu yalıyordu. Ağzımdan kaçırdığım küçük inlemeleri durduramıyordum.
"Derin!"
Atlas'ın bana seslenmesiyle aniden elime boşaldım. Gerçekten adımı söylediği için boşalmıştım. Ben deliriyor muydum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...