(Derin'den)
"Çok özür dilerim." diye mırıldandı kulağıma.
Kollarını bedenime sıkıca sarmıştı. Bırakmaya niyeti yok gibiydi.
"Sorun değil sevgilim."
"Ne dediğimin farkında değildim. Seni suçladım."
"Bazen ben de sana aynısını yapıyorum. Gerçekten sorun değil." dedim boynuna minik bir öpücük bırakırken.
Sessizce birbirimize sarılmaya devam ederken tekrar söze girdim.
"Atlas..."
"Hm?"
"Ben artık seninle hiçbir zaman tartışmak istemiyorum. Sinirlendiğimiz zaman sadece sakinleşmeyi bekleyelim ve öyle konuşalım. Olur mu?"
"Olur güzelim. Haklısın."
Ege kapıyı tıktıklayarak içeriye girdi.
"Eğer hasret giderdiyseniz gidebilir miyiz artık?"
"Geliyoruz!" dedim gülerek.
Ege tam çıkacakken Atlas seslendi.
"Ege, bekle!"
Ege kapıyı tekrar açıp içeriye girdi. Kerim de arkasında bekliyordu.
"Efendim?"
"Ben özür dilerim."
"Ne?" dedi şaşkın bir şekilde.
"Yaptıklarım için özür dilerim."
"Bugün de herkes herkesten özür diliyor." dedi gülerek. "Sorun değil. Ben yaşananları unuttum bile!"
"E herkes barıştıysa yemek yemeye gidebilir miyiz? Açlıktan öleceğim!" dedim gülümseyerek.
"E hadi, gidelim!" dedi Atlas kolunu omzuma doğru atarken.
Birlikte dışarıya çıkıp Atlas'ın favori pizzacısına gittik. Pizzalarımızı yerken sohbet etmeye başladık.
"Siz nasıl oldunuz ya?" dedi Atlas gülerek. "Hiç beklemiyordum aslında."
"Ben en başından beri aşıktım ona." diye mırıldandı Kerim. "Tabii sonra o da benim yüksek cazibeme kapıldı!" dedi gülerek.
"İyi ki olmuşuz ama!" dedi Ege gülümseyerek. "Kendimi buldum onun sayesinde."
"Geçen Selen ve Selim'le tanıştı."
"Onlar kim?" diye sordum merakla.
"Selen ikizim. Selim'de abim."
"Senin ikizin mi var?" dedim şaşkınlıkla. "Çok merak ettim!"
"Sen de tanışırsın bir gün."
"Selen..." diye mırıldandı Atlas. "Çıktı mı?"
"Çıktı. Abim çıkarmış."
"Çok sevindim."
"Neredeydi ki?"
Konuyu anlamayan tek bendim.
"Hastanede." dedi Kerim. "Psikolojik tedavi görüyordu. Ama şimdi çok iyi. Hayat enerjisi yerine geldi. Her gün Ege'yi sorup duruyor!"
"İyi anlaşıyorsunuz o zaman?" dedim gülerek.
"Çok tatlı bir kız. Sürekli bir şeyler anlatıp duruyor ve enerjisi asla bitmiyor. Kerim'in tam tersi yani. Huy olarak hiç benzemiyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...