77 (Özel Bölüm-1)

439 25 10
                                    

(Derin'den)

Elimdeki büyük çiçek buketiyle kapıyı çaldım. Atlas kapıyı açtığında yüzündeki gülümseme anında düştü. Sinirli bir şekilde bakıyordu.

"Kızma, benim bir suçum yok. Sürekli alıp duruyor. Ne yapayım?"

Elimdeki çiçek buketini alıp çevirerek inceledi.

"Bu çiçekleri o adamın götüne sokacağım." dedi korkutucu bir gülümsemeyle.

"Sadece teşekkür etmek istiyor. Sinirlenme, lütfen." diye mırıldandım içeriye girerken.

Kapıyı sertçe kapatıp üzerime doğru geldi. Sırtımı kapıya yaslamıştı. Elindeki çiçekleri yere atıp çenemi kavradı.

"Sana çiçekleri kabul etmemeni söylemiştim."

"Kaba görünmek istemiyorum. Davada iyi ilerlediğim için teşekkür niyetine alıyor. Başka bir anlamı yok."

Çenemdeki eli daha da sıkılaşırken sesi korkutucu bir hâl aldı.

"Bir erkek bir erkeğe teşekkür niyetine çiçek mi alır güzelim, hm?"

"Atlas, abartıyorsun!"

"Bak güzelim. O adamı öldürürüm ve sen de benim davama bakmak zorunda kalırsın. İşte o zaman sana istediğin kadar çiçek alırım."

"Saçmalama!" dedim kaşlarımı çatarak. "Ben çok açım. Bir şeyler yiyebilir miyiz?"

Yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Hâlâ korkutucu görünüyordu.

"Ben sana çok güzel bir şey yedireceğim."

Bir süre gözlerine baktım. Histerik bir şekilde güldüm.

"Sevgilim, bırak beni gideyim. Hadi!"

"Dizlerinin üzerine çök!"

"Ne?"

"Hadi güzelim!"

"Atlas, gerçekten yorgunum."

"Derin!" dedi uyaran bir sesle. "Dizlerinin üzerine çök!"

Derin bir nefes verip dediğini yaptım. Saçlarımı kavrayıp yüzümü erkekliğine doğru bastırdı.

"Sevgilinin sözünü dinlemediğin için cezalandırılman gerekiyor."

Baş parmağını dudaklarımdan içeriye sokup dilimin üzerinde gezdirdi ve dilimi dışarıya çıkardı. Erkekliğini eline alıp birkaç kez çektikten sonra ağzıma soktu. Kendini sertçe kökleyip çıktı. Birkaç kez aynısını yaptıktan sonra tekrar kökleyip bekledi. Nefessiz kalmıştım. Geri çekilmeye çalışsamda sıkıca tutuyordu. Gözlerimden yaşlar akıyordu.

Elini yüzüme koyup akan yaşı yavaşça sildi ve ağzımdan çıkıp tekrar kendini kökledi. İrkilerek öne doğru eğildim. Boğazımdan öğürme sesleri çıkıyordu. Erkekliğini ağzımdan çıkarıp yüzüme sürtmeye başladı.

"Atlas, biraz sakinleşir misin?"

"Şşş... Sessiz ol."

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin