"Çok sıcak, bırak beni!" dedim Atlas'ın bedenime sardığı kollarını uzaklaştırmaya çalışırken.
"Çok seviyorum seni." diye mırıldandı.
Uyku ve uyanıklık arasında gidiyordu. Gülümseyerek elimi yanağına koydum. Dudaklarına bir öpücük bırakıp yanağını okşadım. Gözlerini yavaşça açarken karşısında beni gördüğünde gülümsedi.
"Her sabah seni görüyor olmak beni çok mutlu ediyor." dedi yeni uyanmış sesiyle.
Onu her zaman çekici buluyordum ama yeni uyandığında ayrı bir çekici oluyordu.
"Hadi kalk, kahvaltı yapalım."
"Biraz daha yatalım. Birazdan yaparız güzelim."
"Niye ya? Kalk işte, sıkıldım."
"Birazdan babamlar gelecek. Onlarla birlikte yaparız, siz de tanışmış olursunuz."
Sanki çok normal bir şey diyormuş gibi rahatça söylediklerine birkaç saniye cevap veremedim.
"Kim dedin?"
"Babamlar."
"Kalk gerizekalı, kalk!" dedim kollarının arasından kurtulmaya çalışırken. "Niye daha önce söylemedin? Eve giderdim ben. Ya evine bir yabancının girmesini istemiyorsa. Niye söylemiyors-"
Atlas birden elini ağzıma bastırıp beni susturdu.
"Burada kaldığını biliyor. Eve ilk kez birisini getirdiğim için de oldukça mutlu."
"İlk kez mi? Arkadaşların gelmiyor mu?"
"Onları evime çağıracak kadar kendime yakın hissetmiyorum. Sonuçta param olmasa yanımda olmayacak insanlar."
"Sana çok değer veriyorlar sanıyordum."
"Bana değer veren tek kişi sensin. Benden nefret ediyorken bile onlardan daha çok değer verdin."
Gözlerimi gözlerinden ayırmadım. Bakışlarım derinleşiyordu. Ben sessizce onu dinlerken devam etti.
"Liseye başladığımız ilk günleri hatırlıyor musun? Ben bir çocukla kavga etmiştim de çocuk dudağımı patlatmıştı."
"Hatırlıyorum." dedim gülerek.
"Revirde karşılaşmıştık. Kimse olmadığı için dudağıma sen pansuman yapmıştın. İlk başta sende bana param için yaklaşmaya çalışıyorsun sanmıştım ama sonrasında hiç yüzüme bakmadığın için paramın umrunda olmadığını anlamıştım."
Gülerek alnımı göğsüne yasladım.
"O gün çok sinir bozucu olduğunu düşünmüştüm."
"Neden?"
"Gözlerini üzerimden hiç ayırmadan beni izliyordun. Sonrasında sanki seninle arkadaş olmak zorundaymışım gibi konuşmuştun. Ne dediğini hatırlamıyorum ama seni o yüzden sevmiyordum."
"Yaa..." dedi kaşlarını kaldırıp.
Yüzümü yavaşça ona doğru çevirip gülümsedim. Yüzünü kulağıma doğru yaklaştırıp fısıldadı.
"O zamanlar sana altıma yatacağını söylesem ne yapardın acaba?" dedi gıcık bir sesle.
Onu bir zamanlar sevmediğimi söylemem sinirini bozmuştu. Şimdi o da beni sinirlendirmeye çalışıyordu.
"O zamanı bilmem ama şimdi mutluyum."
Gülerek gözlerime baktı ve bedenime sardığı kollarını daha çok sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...