(Ege'den)
Kerim'le okula girdiğimizde Kerim'in arkadaşları bize dikkatli bir şekilde bakıyordu. Atlas benimle konuşmadığı için kimsenin konuşmaması gerekiyordu çünkü.
Sınıfa girip sırama oturdum. Normalde tek başıma oturuyordum ama Kerim birden çantasını yanıma koydu.
"İstersen başka yere geç, herkes bize bakıyor." dedim utanarak.
Benim yüzümden başına bir şey gelmesini istemiyordum. Eğer Atlas'la arası bozulursa Selen'i göremeyecekti.
"Gerek yok." dedi net bir şekilde. "Kiminle takıldığım kimseyi ilgilendirmez."
Herkese karşı benim yanımda duruyor oluşu kalbimi hızlandırıyordu.
Birkaç dakika sonra Atlas ve Derin de sınıfa girdi. Atlas bakışlarını Kerim'e çevirdiğinde olduğu yerde durdu. Birkaç adımla sıranın önüne geldi.
"Senin ne işin var bununla?"
Derin, Atlas'ın kolunu tutup geriye doğru çekti.
"Rahat bırak insanları!" dedi sert bir şekilde.
Her şeye rağmen şuan beni koruyordu. O gerçekten harika bir insandı. İstesemde onun gibi birisi olamazdım.
Atlas, Derin'i dinlemeden Kerim'le konuşmaya devam etti.
"Sen benim arkadaşım değil misin?" dedi sesini biraz yükselterek.
"Değilim." dedi Kerim tekdüze bir sesle. "Hiçbir zaman da olmadım."
Atlas'ın yüzü aniden değişmişti. Hayal kırıklığıyla bakıyordu Kerim'e.
"Kardeştik biz hani?"
"Öyle davranmak zorundaydım. Seni hiçbir zaman öyle görmedim."
"O ne demek lan!" dedi birden Kerim'in yakasını tutarak.
Gerçekten sinirlenmişti. Kerim'den böyle bir şey duymayı beklemiyordu. Eski arkadaş grubumuzda kimseye güvenmezdi, Kerim dışında... Kerim ona yakınlaşmak için gerçekten çok güzel rol yapmıştı.
Kerim ayağa kalkıp Atlas'ı geriye doğru itti. Kavga edeceklerini anlamıştık. Derin, Atlas'ı tutup uzaklaştırırken ben de Kerim'i sıraya geri oturttum.
Derin, Atlas'ı zar zor ikna edip götürdü. Bakışlarımı Kerim'e çevirdim. Gerçekten çok sinirli görünüyordu. Elimi yavaşça bileğine koydum.
"İyi misin?"
"İyiyim yavrum."
"Atlas'la aranız bozuldu. Senin için sorun olmayacak mı? Baban öğrenirse..."
"Sen bunları düşünme. Ben halledeceğim. Artık Atlas'a katlanmak istemiyorum!"
Sinirden bacağını sallıyor, çenesini sıkıyordu.
"Sana hepimizden çok güveniyordu." diye mırıldandım sessizce.
Bakışlarını bana çevirirken bileğini elimin altından çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...