52

683 44 7
                                    

(Atlas'tan)

Derin'i zorla da olsa sınıftan göndermiş Serkan'ı bekliyordum. Kısa süreliğine dışarıya çıkan Serkan sınıfa geri döndüğünde gözleri Derin'i arıyordu. Bakışları beni bulduğunda yavaşça gülümsedim.

"Hoşgeldin!"

"Hoşbuldum?" dedi anlam veremeyen bir sesle.

"Derin bugün seninle olamayacak. Onun yerine ben eşlik edeceğim."

"Ne?"

Hızlı adımlarla yanına gidip kolumu omzuna doğru attım.

"Çok güzel bir çorbacı biliyorum. Bayılacaksın!"

Benimle birlikte yürümeye başladı. Yüzünde histerik bir gülüş oluşmuştu.

"Şaka mısın sen ya?" diye mırıldandı. "Derin nerede? Bir şey mi yaptın ona?"

Yüzümdeki yapmacık gülümseme silinmiş yerini sinirli bir ifade almıştı.

"Ben ona asla zarar vermem!"

Serkan yavaşça adımlarını durdurup bana doğru döndü.

"Derdin ne lan senin?"

"Derdim..." dedim düşünüyor gibi yaparak. "Sensin!"

"Ne istiyorsun benden? Ne zaman Derin'le konuşsam hemen yanımızda bitiyorsun!"

Tekrar yapmacık bir gülüş takınıp Serkan'a doğru bir adım attım.

"Bak koçum. Derin'e sürekli yaklaşmaya çalışman hiç hoşuma gitmiyor. Derin benim ve ben benim olana yaklaşanlara çok sinirlenirim."

"Öyle mi?" dedi yüzündeki gülümsemeyle. "Anladığım kadarıyla aranızda bir şeyler var ama sanırım sevgiline yetemiyorsun. Eğer hoşuna gitmeseydi beni kendinden uzaklaştırırdı, değil mi?"

Yapmacık bir kahkaha atarken birden yakasına yapıştım. Burnuna kafamı geçirdiğimde yalpalayarak yere düştü. Üzerine çıkıp yumruk atmaya devam ettim. Etraftakiler beni tutmaya çalışıyordu ama kendimi kaybetmiştim.

Beni kendime getiren onun sesi olmuştu. Bileğimi yakalamış geriye doğru çekmeye çalışıyor ve yüzünde endişeli bir ifade vardı.

"Atlas, lütfen dur!" dedi titreyen sesiyle.

Serkan'ın üzerinden kalktım. Bakışlarımı gözlerinden hiç ayırmıyordum. Kolumu tutup beni çekiştirmeye başladı. Gözlerinden yaşlar süzülüyordu.

Beni soyunma odasına sokup kapıyı kilitledi. Sakinleşmek için derin nefesler alıyordu. Ona doğru bir adım atıp elimi yüzüne doğru uzattığımda geriye doğru çekildi.

"Dokunma!"

"Derin..."

"Bir daha kimseye bir şey yapmayacaktın, kavga etmeyecektin, zarar vermeyecektin! Söz vermiştin!"

"Kendisi kaşındı!"

"Atlas, ciddi misin sen ya?"

"Bana ne dediğini bilmiyorsun sen!"

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin