24

2.3K 132 36
                                    

Atlas'ın en sevdiği pizzacıda pizza yiyorduk.

"Ege bugün gelmedi okula." diye mırıldandım.

"Bir süre gelmez."

"Keşke o kadar vurmasaydın."

"Sana bulaşmasaydı vurmazdım."

Derin bir nefes alıp dirseklerimi masaya koydum.

"Aslında başkası olsa çok takmazdım ama şuan erkek erkeğe kavga etmişsiniz gibi düşünemiyorum."

"Niye?" dedi kaşlarını çatarak.

Biraz tereddüt ettikten sonra bakışlarımı gözlerine çevirdim.

"Sana 'gizli hayranın var.' demiştim. Hatırlıyor musun?"

"Hatırlıyorum."

"İşte o gizli hayranın Ege."

Omuzlarını silkip pizzasını yemeye devam etti.

"Umrumda değil. Kim olursa olsun sana bulaşan herkese aynısını yaparım."

"Ama seni seviyordu. Onun açısından düşününce-"

"Düşünme güzelim, boş ver. Sana önceden yaptıklarını hatırla."

"Seninde önceden bana yaptıklarını hatırlamalı mıyım?" dedim imalı bir sesle.

"Konu neden hemen bana geliyor ya?" dedi isyankar bir şekilde.

"Neden acaba!"

Gülerek yanağından bir makas alıp pizzamı yemeye devam ettim. İkimizde yemeğimizi bitirdikten sonra pizzacıdan çıkıp okula döndük. Sınıfa girdiğimizde Ege dağılmış yüzüyle sırasında oturuyordu. İyi insan lafın üstüne diyecektim ama... Neyse!

Ona bakmamaya çalışarak sırama oturdum. O ise bakışlarını bize çevirmişti. Hatta bize doğru geliyordu. Tam sıranın önünde durdu.

"Özür dilerim." dedi gözlerime bakarak.

"Hı?" dedim birden ne olduğunu anlayamadığım için.

"Sana küfür ettiğim için özür dilerim."

"Önemli değil." dedim anlam veremeyen bir sesle. Sonra Atlas'ın bu dediklerime kızacağını bilsemde devam ettim. "Aslında ben senden özür dilerim. Atlas adına."

Atlas birden bileğimi kavradı ve soran bakışlarını gözlerime dikti. Onu görmezden geliyordum.

"Ortada bu kadar tepki verilecek bir şey yoktu. Lütfen kusura bakma."

Bu dediklerime Ege bile şaşırmıştı. Şaşkın bir sesle "önemli değil." deyip sıradan uzaklaştı.

Dediğim gibi, başkası olsa takmazdım ama o Atlas'ı seviyordu. Tabii ki Atlas'ı seviyor olması çok hoşuma gitmiyordu ama sevdiği çocuk tarafından dövülmesini istemezdim.

"Sen niye özür diliyorsun ondan? Üstelik benim adıma!"

"Sevgilim, lütfen bunun için tartışmayalım. Özür dilenmesi gerekiyordu ve ben de diledim."

"İyi, öyle olsun bakalım." dedi ellerini göğsünde bağlarken.

Bana fena bozulmuştu.

Geriye doğru yaslanıp omzumu omzuna dayadım. Kendimi ona doğru bastırıp bakışlarımı gözlerine çevirdim.

"Küstün mü?" dedim tatlı tutmaya çalıştığım sesimle.

"Hayır." dedi tekdüze bir sesle.

"Emin misin?"

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin