22

2.5K 131 30
                                    

"İyi geceler güzelim. Rüyanda beni gör."

"İyi geceler sevgilim." dedim dudaklarına bir öpücük bırakırken.

Kollarını bedenime sıkıca sardı. Başımı göğsüne koyup gözlerimi kapattım. Tam rahat etmişken Atlas'ın telefonuna art arda gelen mesajlarla gözümü açtım.

"Kim bu saatte?"

Telefonu eline alıp baktığında soran bakışlarımı ona çevirdim.

"Ege."

"Ne yazmış?"

"Özür diliyor."

Nedense birden sinirlenmiştim. Bu saatte benim sevgilime mesaj atıyordu. Bir şey demeden başımı tekrar Atlas'ın göğsüne koydum.

"Ne oldu?" dedi saçlarımı okşarken.

"Bir şey olmadı."

"Affetmemi istemiyorsan bir şey yazmam."

"Sen bilirsin." dedim tamamen soğuk ve 'sakın affetme!' diyen sesimle.

Gülerek saçlarıma bir öpücük bıraktı.

"'Sorun yok.' yazıyorum o zaman?"

Birden başımı kaldırıp sert bakışlarımı gözlerine diktim.

"Yazma!"

"E hani ben bilirdim?"

"Sakın konuşma o çocukla! Anladın mı?"

Başımı tutup beni zorla tekrar göğsüne yatırdı.

"Anladım güzelim, anladım!"

Kollarımı bedenine sıkıca sarıp astığım suratımla gözlerimi kapattım. Ege bana Atlas'tan hoşlandığını söylediğinde pek umursamamıştım ama şuan çok sinirlenmiştim. Atlas benimdi. Başkasının ona aşık olmasını istemiyordum.

Atlas telefonu kapatıp bir kenara koydu ve bana sıkıca sarıldı.

"Seni seviyorum." diye fısıldadığında astığım yüzüm birden gülümsedi.

"Bende." dedim soğuk tutmaya çalıştığım sesimle.

Beni birden sırtüstü yatırıp üzerime çıktı.

"Bende ne?"

"Bende işte!"

"Cümlenin tamamını söyle!"

Bir şey demeden yüzüne baktığımda iki elimi de bileğinden tutup yatağa bastırdı. Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı. Diliyle yaladıktan sonra sert sesiyle konuştu.

"Söylemeyecek misin?"

"Söylemeyeceğim!" dedim bende gıcık bir tavırla.

Dudaklarını dudaklarıma bastırıp iki bileğimi bir eliyle tuttu. Diğer elini aşağıya doğru indirip tişörtümün içine soktu. Eli göğsümü bulduğunda sertçe göğüs ucumu sıktı. Ağzına doğru inlediğimde gülümseyerek gözlerime baktı.

"Seni seviyorum?" diye fısıldadı tekrar istediği cevabı almak için.

O inattı ama ben daha inattım.

"Bende."

Bu sefer göğsüm ucumu daha sert sıktı. Tişörtümü yukarıya doğru kaldırıp diğer göğüs ucumu emmeye başladı. Erkekliğim yavaş yavaş kabarıyordu. Göğüslerim gerçekten çok hassastı.

"Dur, tamam!"

Beni dinlemeden göğüs ucumu emmeye devam etti. Diğer elini daha da aşağıya indirip erkekliğimi sıktı.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin