21

2.6K 139 39
                                    

"Bu deliye de biraz ders çalıştırsana. Otuzun üzerinde notu yok!"

"Atlas ders çalışası gelmediği sürece asla ders çalışmıyor. Yani büyük ihtimalle hiç ders çalışmayacak." dedim gülerek.

Şuan içinde bulunduğum ortama çabuk ısınmıştım.

"İşsiz kalırsam sen bakarsın bana güzelim!" dedi Atlas birden.

Anında gözlerimi açarak ona döndüm. Herkesin içinde rahatça konuşuyordu.

"Ben ikinize de bakarım. Rahat olun." dedi Aras abi Atlas'ın dediklerine hiç takılmadan.

"Düğünümüzü de sen yapar mısın?"

Bu sefer yudumladığım çay boğazıma kaçmıştı. Öksürerek Atlas'a bakarken Aras abi güldü.

"Derin seninle çok evlenmek istiyor gibi değil sanki."

Bu sefer öksürmem daha çok artmıştı. Atlas yavaşça sırtıma vururken Aras abi bir bardak su uzattı.

"İyi misin oğlum?"

"İyiyim, teşekkürler."

"Gerçekten benimle evlenmek istemiyor musun ya?"

Şaşkın bakışlarımı Aras abiye çevirip zar zor konuştum.

"Siz biliyor musunuz?"

"Liseye başladığından beri seni anlatıyor bu çocuk. Nasıl bilmeyeyim?"

"Ne?" dedim şaşkın bir şekilde.

Böyle bir şeyi söyleyebilecek kadar babasına yakındı demek ki.

Aras abi gülerek devam etti.

"Bir gün eve geldi. Dudağı falan patlamış. Normalde kavga ettiği günler çok sinirli olurdu ama o gün bir değişikti. Sürekli bir yerlere dalıyor. Sesleniyoruz duymuyor. Kendinden geçmiş yani. Birkaç hafta böyle devam edince bende bir konuşayım dedim. Sordum 'oğlum neyin var?' diye. Birden 'baba ben sanırım gay oldum.' dedi."

Kendimi tutamayıp güldüğümde Atlas'ın bakışları gözlerime döndü.

"Ne gülüyorsun be, aklımı başımdan almışsın!"

"İlk önce bir şaşırdım. Yüzüne birkaç saniye öyle bakınca hemen anlatmaya başladı. 'Baba.' dedi 'bir görsen var ya çok güzel çocuk!' Ben tabii ne diyeceğimi bilemiyorum. Sonra yüzünü astı, bir gözleri doldu. Atlas'ı hiç ağlarken görmediğim için şaşırdım. Genelde hep sert erkek ayaklarına yatar çünkü."

"Sert erkek ayaklarına yatıyor ama aslında çok sulu göz." dedim gülerek.

Aras abi de benimle birlikte gülmeye başladığında Atlas ikimize de tripli bir şekilde baktı.

"'N'oldu oğlum?' dedim. 'Benden nefret ediyor sanırım.' dedi."

"Kusura bakmayın ama fazla şımarıktı. Ayrıca zorba!"

"Ben mi?" dedi şaşkın bir şekilde.

"Birkaç hafta öncesine kadar bana yaptıklarını anlatmamı ister misin?"

"Ne yaptı?" dedi Aras abi biraz daha ciddi bir şekilde.

"Benimle hiç konuşmayınca seninle biraz uğraşırsam az da olsa konuşabiliriz diye düşündüm." dedi Atlas çekingen bir şekilde.

"Oğlum ben sana böyle mi öğrettim? Sen biraz uğraşayım derken kesin çocuğun canını çıkarmışsındır."

"Çıkardı."

Atlas'ın gözleri yavaş yavaş doluyordu. Üzgün bakışlarını gözlerime çevirdi.

"Özür dilerim, biraz acemiydim."

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin