30

1.5K 90 18
                                    

(Derin'den)

"Çok güzel kokuyorsun güzelim." dedi burnunu boynuma gömerek.

"Dışarıdayız, birisi görecek!"

"Görsünler..." diye mırıldandı. "Herkes görsün, öğrensin. Bu çocuk benim güzelim!"

"Sen sanki içkiyi biraz fazla kaçırdın. Sarhoş gibisin." dedim gülerek.

"Hayır!" dedi kaşlarını çatarak. "İçkiyi fazla kaçırmadım, seni çok fazla kaçırdım! Sarhoş ettin beni!"

Dudaklarını yavaşça dudaklarımın üzerine kapatıp sıkı bir öpücük bıraktı. Arkamızdan açılan kapıyla irkilerek arkamı döndüm. Miraç sinirli yüzüyle bize sert bakışlar atıyordu.

"Naypıyosunuz?"

Konuşamamasına gülmemek için zor dururken Atlas'ın bana yaslanmasına izin verip içeriye girdim.

"Abinin biraz uykusu var, onu odasına çıkarayım ben."

"Öptü mü seni?" diye sordu bağırarak.

"Şşş!" dedim korkak bakışlarım yüzündeyken. "Birisi duyacak! Olmadı öyle bir şey!"

"Öptüüğm..." diye mırıldandı Atlas.

Elimi anında ağzına bastırıp merdivenlere doğru yöneldim. Ağır bedeni üzerimde baskı kurarken merdivenleri yavaşça çıktım. Sonunda odaya vardığımızda onu yatağın üzerine bırakıp bitkin bir şekilde yanına yattım.

"Çok ağırsın!" diye söylendim.

Yatakta hareketlenerek bacağını yavaşça üzerimden diğer yanıma attı. Yüzünü yüzüme eğip dudaklarıma sıkı bir öpücük bıraktı. Elini tişörtümün içine sokup göğsümü sertçe sıktığında ağzına doğru inledim. Bedenini itmeye çalışıyordum.

"N'apıyorsun?"

Bu sefer yüzünü boynuma gömüp emmeye başladı. Ondan kurtulamıyordum.

"Babanlar evde, dursana!"

"Yapmak istiyorum!" diye mırıldandı.

"Kapı bile kilitli değil. Saçmalama!"

Onu itmeye çalışan ellerimi tutup yatağa bastırdı ve dudaklarımı sertçe yalamaya başladı. Şuan ondan kurtulmak çok zordu, hatta imkansızdı. Hiçbir şeyi doğru düzgün düşünmeden istediğini yapıyordu.

Dudağımdaki dudağını tekrar boynuma getirdi. Isırıp emdikten sonra hızlıca üzerimdeki tişörtü çıkardı. Göğüs ucumu emmeye başladığında benimki de uçuşa geçmişti. İnlememek için dudaklarımı ısırıyordum.

"Dur, lütfen!"

Ellerimi serbest bırakıp daha da aşağıya indi. Pantolonumu baksırımla birlikte çıkardıktan sonra kendi tişörtüyle birlikte bir kenara attı. Pantolonunun tokasını çözerken yüzünü deliğime doğru yaklaştırdı. Dilini birden içeriye soktuğunda sessizce inledim ve yorganı avuçlarımın içine aldım.

"Yapma!"

Deliğimi yalaması çok güzel hissettiriyordu. İnlemelerimi tutmak çok zordu.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin