66

528 36 11
                                    

(Kerim'den)

"Kerim, ben biraz daha içmek istiyorum!"

"Çok içtin yavrum. Hadi uyumaya gidelim."

"Evdeyiz zaten, bir şey olmaz!"

Sakinleşmek için derin bir nefes aldım.

"Ege! Daha fazla içmeyeceksin. Yalvarmayı bırak!"

"Normalde sana yalvarmamı çok severdin." dedi üzerime çıkarken. "Şimdi istediğin kadar yalvarabilirim. İstemiyor musun?"

Küçük bir küfür mırıldanıp onu sıkıca tuttum ve ayağa kalktım.

"Eğer susmazsan bu gece çok ağlayacaksın."

Kollarını boynuma sarıp kulağıma fısıldadı.

"Ağlat beni! Yalvarsam bile durma!"

"Sarhoş olduğunda fazla cesur oluyorsun." dedim onu yatağa yatırırken. "Tehlikeli sularda yüzüyorsun."

"Boğulmak istiyorumdur belki..."

Dudaklarımı yavaşça dudaklarına bastırdım. Beni sıkıca öpmeye başladığında geriye çekildim. Dudaklarıma uzanmaya çalışıyordu. Tekrar dudaklarına yaklaştım. Beni öpmeye çalıştığında geriye çekildim. Onunla dalga geçmek çok eğlenceliydi.

"Ya Kerim... Öpmek istiyorum!"

Elimi yavaşça boğazına götürdüm ve parmaklarımı boğazına sardım. Dudaklarımı dudaklarına bastırıp sertçe öpmeye başladım. Bir yandan boğazına baskı uyguluyordum.

Ege belini hareket ettirmeye başladı. Erkekliğini bedenime sürtüyordu. Üzerindeki tişörtü çıkarıp bir kenara attım. Dudaklarımı göğüs uçlarına bastırdım ve emmeye başladım. Bir süre sonra kızaran meme ucunu sertçe ısırdım. Bedeni altımda titremeye başlamıştı.

"Ah Kerim... İçime gir!"

Parmaklarımı yavaşça ağzının içine soktum. Boğazına kadar ilerledim ve parmaklarımla ağzını becermeye başladım. Zar zor nefes alırken boğazından öğürme sesleri geliyordu.

Ellerini bileklerime yerleştirdi. Durmam için yavaşça ittiriyordu.

"Bileğimi bırak!" dedim sert bir sesle.

Dediğimi yaparak ellerini hemen bileğimden çekti. İtaatkâr olmasını seviyordum. Elimi yavaşça ağzından çıkardım ve son kez dudaklarını öptüm. Onu tamamen soyduktan sonra kendi üzerimdekileri çıkardım. Parmaklarımı deliğini getirip hızlıca içeri soktum. Acı ve zevk dolu bir şekilde inliyordu.

"Yeter bu kadar! İçime gir artık!"

"Canın acır yavrum. Bekle biraz."

"Acımaz! Hadi!"

Bedenini yavaşça döndürdü ve kalçasını bana doğru çevirdi. Yüzünü yatağa koyup elleriyle deliğini açtı. Sarhoşken gerçekten çok atılgan oluyordu.

Elimi kalçasına koyup biraz okşadım ve ardından sert bir şaplak attım. Ağzından küçük inlemeler çıkıyordu. Erkekliğimi deliğine getirip ucunu soktum. Şimdiden canı çok acıyacak gibiydi.

Yavaşça hareket etmeye başladım. Her an ağlayacak gibi görünüyordu. Deliği çok dardı.

"Yavrum, iyi misin? Durayım mı?"

"Hayır, devam et!"

Kendimi içine daha çok ittirdim. Acı dolu inlemeleri odayı dolduruyordu. Kollarını tutup kendime doğru çektim ve birden kendimi kökledim. Böyle daha kolay olacaktı.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin