37

1.2K 66 36
                                    

(Ege'den)

Kaç kere boşalmıştım bilmiyordum. Durmadan içime girmeye devam ediyordu. Benim aksime o daha zor boşalıyordu.

Sabah sabah sevişmeye başladığımız için tabii ki karnım çok açtı. Kendini son kez içime kökleyip boşaldığında bakışlarımı gözlerine çevirdim.

"Duralım artık!"

Gülerek yüzüme yaklaştı ve dudaklarımı öptü.

"Yoruldun mu?"

"Acıktım." dedim utanarak.

İçimden çıkıp beni kucağına aldı ve banyoya girdi. Küvete oturup beni de kucağına aldı.

"N'apıyorsun?"

"Yıkanacağız."

"Ben tek yıkanmak istiyorum!" dedim kucağından inmeye çalışırken.

Beni daha sıkı tutup kendine çekti.

"Ben istemiyorum."

Suyu ayarlayıp bedenime tuttu. Parmaklarını içime sokacakken elini yakaladım.

"N'oluyor lan?"

"Deliğini temizleyeceğim?" dedi soran bir sesle.

"Gerek yok, ben hallederim!"

Gülümseyerek geriye doğru yaslandı.

"İzlemek isterim."

Ne yapacağımı bilemeden öylece kaldım. Tabii ki beni o şekilde izlerse utançtan geberirdim.

Ben ne yapacağımı düşünürken beni tekrar kendisine doğru çekip parmaklarını aniden deliğime soktu. İrkilerek ellerimi kollarına yerleştirdim.

"Aniden yapmasana!"

Gülerek omzuma doğru bir öpücük bırakıp deliğimi temizlemeye devam etti. Bazen irkilerek ağzımdan inlemeler kaçırıyordum.

İçimi tamamen temizledikten sonra hızlıca bedenimi de temizledi. Beni tam karşısına oturtup kendisini yıkamaya başladı. Kaslı vücudunun üzerinde akan su damlalarını izlemekten kendimi alamıyordum. Duş almayı bitirmiş olsada onu fark etmemiştim. Gözlerim hâlâ bedenindeydi.

"Yavrum?"

İrkilerek bakışlarımı bedeninden çektim. Üzerime doğru bir bornoz uzatıyordu. Ayağa kalktığımda bornozu bedenime sarıp beni kucağına aldı ve odaya götürdü. Kendi altında sadece bir havlu vardı. Tüm bedeni gözlerimin önünde sergilenmeye devam ediyordu.

Beni yatağa yatırdıktan sonra dolabıma gidip bir baksır ve bir tişört çıkardı. Yattığım yerden yavaşça doğrulup elindekilere uzandım. Aniden beni göğsümden itip yatağa yatırdı.

"Ben giydireceğim."

"Kendim giyinirim!"

Tekrar kalkmaya çalıştığımda daha sert bir şekilde yatağa geri yatırdı.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin