28

2K 99 24
                                    

(Derin'den)

"Güzelim..." diye fısıldadı kulağıma doğru.

"Efendim." dedim göğsüne gömdüğüm yüzümü gözlerine çevirirken.

"Seni seviyorum."

Gülerek elimi yanağına koydum.

"Bende seni seviyorum sevgilim ama bunu bana son bir saat içinde on sekizinci kez söyleyişin."

"Sayıyor musun?"

"Sayıyorum." dedim gülümseyerek. "Her gün sayıyorum."

"O zaman..." dedi elimi avucunun içine alarak. "Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyo-"

Dudaklarımı hızlıca dudaklarının üzerine kapattım. Sakince öpüştükten sonra geriye çekildim.

"İyi ki varsın." diye mırıldandım. "Sen olmasaydın nasıl yaşardım bilmiyorum."

Bu sefer o dudaklarını dudaklarımın üzerine kapattı. O benim aksime daha sert ve sabırsız öpüyordu. Dudaklarımdan ayrılıp alnını alnıma yasladı.

"Sen de iyi ki varsın güzelim."

Dudaklarını tekrar dudaklarıma bastırdı. Beni yavaş yavaş sırtüstü yatırırken üzerime çıkıyordu. Tek eliyle iki bileğimi başımın üzerinde sabitledi ve diğer elini sweatimin içine soktu. Göğüs ucumu sertçe sıktığında ağzına doğru inledim. Son bir kez dudaklarımı öpüp geriye çekildi.

"Acaba sadece göğüs uçlarına dokunmamla boşalabilir misin?"

"İmkânsız." dedim dudaklarımı dudaklarına bastırıp geri çekilerek. "Hemen içime girmeni istiyorum!"

"Bence denemeden bilemeyiz."

Hızlıca üzerimdekileri çıkarıp beni tamamen çıplak bıraktı.

"Şaka yapıyorsun, değil mi?" dedim gözlerine bakarak.

"Bence çok hoşuna gidecek güzelim."

Beni birden kucağına alıp sırtını yatağın başlığına yasladı ve beni de iki bacağının arasına, sırtım göğsüne gelecek şekilde yerleştirdi. İki elini de göğüs uçlarıma attığında irkilerek ellerimi ellerinin üzerine koydum.

"Ellerin burada kalsın güzelim." dedi iki elimi de yanlara doğru koyarken.

Ellerini tekrar iki göğüs ucuma yerleştirdi. İkisini de sıkıp çekiştiriyordu. Canım acıyor olsa da bir yandan zevk alıyordum. Göğüslerim gerçekten çok hassastı.

Her göğüs ucumu sıkıp çekerek bıraktığında irkilerek yatağına örtüsünü avuçlarımın içine alıyor ve belimi hareket ettiriyordum. Şuan erkekliğime dokunmak istiyordum.

Atlas bir eliyle göğüs ucumu sıkarken diğer eliyle yüzümü kendisine çevirip dudaklarımı sertçe öptü. Ardından elini ağzımın içine sokup boğazıma kadar ilerletti. Sanki eliyle ağzımı beceriyormuş gibi birkaç kez ileri geri yaptıktan sonra elini ağzımdan çıkarıp tekrar göğüs ucuma getirdi. Eli ıslak olduğu için daha çok kayıyordu.

Parmaklarının ucuyla iki göğüs ucumla oynamaya başladı. Bense kısık inlemelerle belimi hareket ettiriyor ve yatağın örtüsünü sıkmaya devam ediyordum.

Atlas birden göğüs uçlarımı sertçe sıkıp bıraktığında elimi koluna koydum.

"Elini çek!" dedi emir veren bir sesle.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin