(Ege'den)
Gözlerimi araladığımda sıcacık bir beden bana sıkıca sarılıyordu. Benim hareketlenmemle kollarını hafif gevşetti.
"Günaydın." diye mırıldandı bana bakarken.
Şuan kime sarıldığımı fark ettiğimde aniden kalkmaya çalıştım ama beni sıkıca tuttu.
"Ya Kerim!" dedim elinden kurtulmaya çalışırken. "Bırak beni!"
"Dün akşam gitmemi istemiyordun, ne oldu şimdi?" dedi piç gülüşüyle.
"Yalan söyleme, bırak beni!"
"Hatırlamıyor musun?"
"Hatırlamıyorum!"
"Uyurken başında durmamı istedin."
"Birisi beni izlerken-"
"Çok rahat uyuduğunu söyledin!" dedi sözümü keserek.
Bunları gerçekten söylemiş miydim?
"Ha birde!" dedi gülümsemeye devam ederken. "'Ben aslında devam etmek istemiştim.' gibi bir şey söyledin."
Aniden çırpınmayı kesip bakışlarımı gözlerine çevirdim.
"Ne?" dedim şaşırmış bir şekilde.
"Acaba öpüştüğümüz zamandan mı bahsediyordun?"
"Saçmalama be! Bırak artık beni."
Yavaşça kollarını çözdü. Bakışları hâlâ üzerimdeydi.
"Eğer istersen devam edebiliriz."
Hızlıca yataktan kalkıp tuvalete doğru ilerledim.
"Boş konuşma!"
Tuvaletin kapısını kapatıp kilitledim. Hızlıca üzerimdekileri çıkarıp banyoya girdim. Sakinleşmeye çalışarak hızlı bir duş aldım.
Ona böyle bir şeyi nasıl söyleyebilmiştim?
Suyu kapatıp üzerime bir havlu aldım ve belime sardım. Saçlarım için de bir havlu alıp tuvaletin kapısını açtım. Saçlarımı kurularken bakışlarım hâlâ yatağımda yatan bedene kaydı.
Beni gördüğünde birden bakışları ciddileşti. Hatta yutkunduğunu bile gördüm. Başını önüne çevirip boş duvara bakmaya başladı.
Yavaş adımlarla dolabıma ilerledim. Boğazımı temizleyip bakışlarımı Kerim'e çevirdim.
"Çıkar mısın?"
"Neden?" dedi az öncekinin aksine keyifle.
"Üzerimi değiştireceğim."
"Görmediğim bir yerin yok."
Elimdeki havluyu üzerine fırlattım.
"Çık dışarı!"
Havluyu havada yakalayıp ayağa kalktı. Yavaş adımlarla üzerime doğru yürüdü. O üzerime yürüdükçe ben geriye çekiliyordum. En sonunda sırtım dolapla buluştuğunda iki elini de yanıma duvar gibi koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...