56

622 39 23
                                    

(Derin'den)

"İstemiyorum." dedim sert bir şekilde gözlerine bakarken. "Seninle bir daha konuşmak istemiyorum."

"Büyü bir hata yapıyorsun. Atlas sadece kendini düşünen bencilin teki! Bir gün seni de bırakacak!"

"Haklısın ama küçük bir yanlışın var. Atlas sadece kendini ve beni düşünen bencilin teki. Yani beni asla bırakmaz!"

"Bir gün ne kadar haklı olduğumu göreceksin ve benim gibi bir seçeneği elinin tersiyle ittiğin için çok pişman olacaksın."

"Sen benim için hiçbir zaman bir seçenek olmadın Serkan. Benim tek seçeneğim Atlas."

Bir süre hayalkırıklığıyla gözlerime baktı ve bir şey demeden arkasını dönüp gitti. Ortada Atlas'ı rahatsız eden bir durum vardı ve artık o durumu yok etmiştim. Onun üzülmesini istemiyordum.

Atlas'ın yanına döndüğümde Ege ve Kerim'le oturmuş sohbet ediyorlardı. Ege'nin bakışları bana döndü.

"Nerede kaldın ya?"

"Geldim işte!"

Atlas'ın yanına oturduğumda kolunu omzuma doğru atıp başımı göğsüne yasladı. Saçlarıma minik bir öpücük bıraktı.

"Acaba hiç sınava falan girmeyip direkt bir pavyon falan mı açsak ya? Ben yapamayacak gibiyim!"

Ege bu sözleri ciddi bir şekilde söylemişti.

"Saçmalama! Elinden geleni yap. Ben inanıyorum sana!"

"Elimden bir şey gelmiyor ki..." diye mırıldandı. "Geçtiğimiz üç seneyi bombok geçirdiğim için şu saatten sonra toparlamam imkansız gibi bir şey!"

"Bu sene olmazsa diğer sene olur. Takma kafaya!" dedi Kerim Ege'nin saçlarını karıştırırken.

"Okul bitsede kurtulsam." diye mırıldandı Ege.

Başını yavaşça Kerim'in omzuna yasladı.

"Yeter bu kadar okul muhabbeti!" dedi Atlas ayağa kalkarken. "Hadi gidelim artık!"

Okul çoktan bitmişti. Biraz sohbet etmek için oturduğumuz sıradan kalkıp okuldan çıktık.

Üniversite sınavı yaklaşıyordu. Hepsi çok rahattı ama hiçbir şey de bilmiyorlardı. Ben çok çalışmıştım ama yine de çok stresliydim.

Ege ve Kerim birlikte giderken ben ve Atlas bize gidiyorduk. Annem birkaç gün evde olmayacaktı. Dedemin ona ayarladığı bir işte çalışıyordu ve bazı günler şehir dışına çıkması gerekiyordu. Evde tek kalmak istemediğim için de Atlas benimle kalacaktı.

Çok uzun sürmeyen yolun sonunda eve vardık. Eve girip üzerimize rahat bir şeyler giydikten sonra ben ders çalışmaya başladım. Atlas da yanıma oturmuş beni izliyordu.

"Ben konservatuar okuyacağım." dedi birden.

"Ne?" dedim şaşırarak. "Konservatuar mı?"

"Ne? Gidemez miyim?"

"Yok, gidebilirsin de, şaşırdım." dedim gülerek. "Hangi alan için gideceksin?"

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin