50

705 39 7
                                    

(Ege'den)

"Bugün bizde kalsana. Hem babam da evde olmayacak." dedi birden Kerim istekli bir şekilde.

"Anneme sormam lazım."

"Onu ben hallederim."

"Selen ve Selim abi rahatsız olmasın?"

"Olmazlar. Selen her gün seni soruyor. Çok mutlu olacak."

Utangaç bir şekilde gülümsedim.

"Tamam o zaman."

Biz Kerim'le konuşurken Derin ve Atlas sınıfa girdi. Derin'in gözleri benimkilerle buluştuğunda yavaşça gülümsedi.

"Günaydın."

Atlas'ın bir anda sertleşen bakışları beni bulmuştu.

"Günaydın." dedim çekingen bir şekilde.

Onlar yerine geçerken Kerim'e doğru döndüm.

"Hayırdır?"

"Ben dün Derin'den özür diledim."

"Neden?"

"Yaptıklarım yüzünden."

Kerim saçımı okşarken gülümsedi.

"Sen sanki biraz değişmeye başladın."

"Nasıl yani?"

"Sen kendi isteğinle kimseden özür dilemezdin."

"Değiştim ve geliştim." dedim gülerek.

Yavaşça ciddileşirken bakışlarım anlık olarak Atlas'a dönmüştü.

"Derin'le konuşuyoruz ama Atlas bu durumdan pek memnun değil. Elinde olsa parçalayacak beni."

"Kim kimi parçalıyor? İstediğin kişiyle konuşursun. Hiçbir sikime karışamaz o!"

"Bir şey diyeyim mi?" dedim hafiften gülümseyerek. "Derin iyi ki var!"

"O niye?"

"Atlas'ı biraz da olsa dizginleyebildi. Fark ettiysen kimseye eskisi gibi davranamıyor. En ufak yanlışında bile Derin'den korkuyor."

"Derin'e tapıyor çünkü." diye mırıldandı. "Bilirsin, önceden çok yakındık. Kimseye sırrını anlatmasa bile bazen gelir bana anlatırdı. En başından beri Derin'e aşık olduğunu biliyordum. Her başbaşa kaldığımızda sadece Derin'den bahsediyordu."

"Sana bir erkekten hoşlandığını söyleyecek kadar güveniyor muydu yani?"

"Güveniyordu."

"Benim yüzümden aranız açılmış oldu." dedim bakışlarımı ellerime çevirirken.

"Kaç kere daha zorunluluktan arkadaş olduğumuzu söyleyeceğim?"

"Bence Atlas senin için çok değerliydi. Ve hâlâ öyle... Sadece bana yaptıkları yüzünden ona sinirlisin."

"Biz niye bunları konuşuyoruz yavrum ya?"

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin