(Derin'den)
Kulağımda minik minik sesler dolanıyordu. Sanki birisi beni izliyormuş gibi hissediyordum. Gözlerimi karanlık olan odaya doğru açtım. Yanı başımda duran bedeni gördüğümde irkilerek kalktım ve yatakta oturur pozisyona geldim.
"Abi? N'apıyorsun burada?"
"Hiç, seni izliyorum."
"Bu saatte?"
"Kardeşimi çok özledim, ne yapayım?"
İçimi değişik bir his kaplamıştı. Birkaç saniye bir şey diyemeden ona baktım. Gecenin bir yarısı neden beni izlemeye gelmişti ki?
"Hadi uyu sen." dedi sakin bir sesle.
"Sen de uyusuna."
"Uykum yok."
"Ben birisi beni izlerken uyuyamam ama."
"Küçükken de böyle derdin. Hiç yanında durmama izin vermezdin. Şimdi Atlas izliyor ama ona bir şey demiyorsun."
Derin bir nefes aldım ve bedenimi ona doğru çevirdim.
"Abi, Atlas'la neden anlaşamıyorsunuz? Çok iyi çocuktur aslında."
"Benim yerimi almaya çalışmış." diye mırıldandı. "O yokken ben vardım."
"Sen yokken de o vardı." dedim birden.
Söylediğim şeyin onu kıracağını geç fark etmiştim. Bir şey demeden öylece baktı ve ardından ayağa kalktı.
"Ben gideyim. İyi geceler."
"İyi geceler."
Odadan çıkıp gitti. Telefonumu elime aldığımda Atlas'tan bir sürü mesaj gelmişti. Bugün herkes bir garipti.
Atlas: Güzelim, iyi misin?
Atlas: Uyudun mu?
Atlas: Seni çok seviyorum.
Atlas: Uyurken kapını kilitler misin güzelim?Derin: Atlas, ne oluyor akşam akşam? Niye kapımı kilitleyeyim?
Atlas: Ne olur ne olmaz. Kilitle sen.
Derin: Hepiniz bir garipsiniz.
Atlas: Hepimiz?
Derin: Az önce uyandım. Abim oturmuş beni izliyordu. Ödüm patladı!
Atlas: Güzelim, lütfen kapını kilitle.
Derin: Abim o benim Atlas. Öldürecek değil ya!
Atlas: Derin.
Atlas: Dediğimi yap.Bıkkın bir nefes verip kapıya doğru ilerledim. Kapıyı kilitleyip tekrar yatağıma yattım.
Derin: Kilitledim
Atlas: Güzel.
Atlas: Uyu şimdi. Çok geç oldu.Derin: Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...