69

533 41 9
                                    

(Derin'den)

Yavaşça kucağından kalkıp yere indim. Erkekliğini elime alıp birkaç kez çektikten sonra dudaklarıma götürdüm. Ucuna bir öpücük bırakıp dilimi çıkardım. Dikkatli bir şekilde beni izliyordu. Bir eli saçıma gitmişti.

Erkekliğini ağzıma alıp emmeye başladım. Saçlarımdaki eli başıma baskı uyguluyordu. Başımı gitgide hızlandırıyordum. Atlas birden kendini köklediğinde irkilerek geriye çekildim.

"Yavaş!"

Hızlıca yüzümü tutup tekrar ağzıma girdi. Ayağa kalkarken hareketleri sertleşiyordu. Gözlerim dolmuştu. Onu durdurmak için bacaklarına dayadığım ellerimle ittirmeye başladım.

"Ellerini arkana koy güzelim."

Dediğini yaparak ellerimi arkama koydum. Gözlerimi kapatmış ağzımı becermesine izin vermiştim.

En sonunda ağzımdan çıkıp beni yerden kaldırdı ve yatağa götürdü. Yüzüstü yatırıp deliğime eğildi. Dilini hissettiğimde tüm bedenim irkildi.

"Atlas! Yapma!"

Kalçamı iki eliyle sıkıca tuttu ve dilini deliğime sokmaya başladı. Onu durdurmaya çalışsam da boşunaydı. Tüm bedenim titriyordu.

"Yeter bu kadar. İçime gir artık!"

Deliğimi son kez yalayıp yüzünü kaldırdı. Erkekliğini birkaç kez çektikten sonra ucunu deliğime getirdi. Elini yavaşça ağzıma bastırdı.

"Ses çıkarmamaya çalış."

Kendini birden içime köklediğinde ağzımdan boğuk bir inleme kaçtı. Atlas ağzımı sıkıca tutmaya devam ediyordu. Hareketleri oldukça yavaştı. Ses çıkmaması için uğraşıyordu. Bu yavaşlık bedenimi zorluyordu.

Atlas boynumu öpüp kulağıma doğru yaklaştı ve fısıldadı.

"Benden ayrılamazsın güzelim, tamam mı?"

Ağzıma bastırdığı elini boynuma doğru götürüyordu. Baskı uygulamadan parmaklarını boynuma sardı.

"Neden ayrılayım zaten?" dedim inlemelerimi kontrol etmeye çalışırken.

Boynumdaki elini başıma götürüp başımı sertçe yatağa bastırdı.

"Kimse bizi ayıramaz. Sen bile!"

Kendini sertçe içime kökledi. İnleyeceğim sırada elimi ağzıma götürüp bastırdım. Atlas'ın hareketleri yavaş ama sert ve acı vericiydi.

"Atlas, tamam. Sakin olsana biraz!"

"Ayrılmak istemiyorum." diye mırıldandı titreyen sesiyle.

"Başımı bırak!"

Elini başımdan çekip hâlâ içimdeyken bedenimi çevirdi. İki elini belime yerleştirip deliğime girmeye devam etti. Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde gözlerinden yaşlar süzülüyordu.

"Atlas? İyi misin?"

Kalkmaya çalıştığımda beni belimden çekip tekrar yatırdı. Hareketleri düzensizleşirken inleyerek içime boşaldı. Erkekliğimi çekmeye başladığında deliğimin içinde hareket etmeye devam ediyordu. En sonunda titreyerek karnımın üzerine boşaldım.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin