(Ege'den)
Saatlerce durmadan düşünüyordum. O günü hatırlamaya çalışıyordum. Çok emindim ki onunla asla içmeye gitmemiştim. Nerede nasıl karşılaştık hiç hatırlamıyordum. Onunla hemen konuşmam gerekiyordu.
Saatlerdir oturduğum koltuktan kalkıp çalışma odasında olan Kerim'in yanına gittim.
"Kerim..."
"Efendim yavrum?"
"Ben biraz dışarıya çıkacağım. Hemen gelirim."
"Nereye gideceksin?"
"Bilmiyorum." diye mırıldandım. "Biraz hava alacağım."
"Tamam ama aradığım an telefonunu aç."
"Tamam."
Hızlıca üzerime bir şeyler alıp evden çıktım. Telefonumdan Bulut'u aradım. Çok geçmeden açmıştı.
"Hemen okulun oradaki kafeye gel. Acil konuşmamız gerekiyor."
"Tamam, geliyorum." dedi keyifli bir sesle.
Telefonu yüzüne kapatıp kafeye gittim. Ben gittiğimde o çoktan oradaydı. Lafı hiç uzatmadan Kerim'e gönderilen videoyu açtım ve önüne koydum.
"Bu ne lan?"
"Asla unutamadığım akşamlardan biri..." diye mırıldandı.
"Senin ağzını yüzünü sikerim! Ben seninle hiçbir zaman içmeye falan çıkmadım. Ne zaman yaşandı bu? Nasıl yaşandı? Hepsini anlat!"
"Anlatayım." dedi kollarını masaya koyup bana yaklaşırken. "Sen tek başına içiyordun. Yanına geldim. Sarhoş olmuştun. Bana çok muhtaç görünüyordun. Ben de seni alıp bir otele götürdüm. Seve seve geldin. Seni yatağa yatıracaktım ama birden dudaklarıma yapıştın."
"Ben tek başıma içmeye gitmem Bulut. Bana yalan söyleme!"
"Yalan söylemiyorum güzelim. Video o akşamın kanıtı işte!"
"Bulut, seni öldürürüm!"
"Ölümüm senin elinden olsun, kabulüm."
"Ya bir siktir git!" dedim sandalyeden kalkarken. "Seninle konuşmaya gelende hata!"
"Kalbimi kırıyorsun."
"Kalbini sikeyim senin!"
Hızlı adımlarla kafeden çıkıp oradan uzaklaştım. Çok sinirliydim. Her an herkese patlayabilirdim. Eve vardığımda derin bir nefes alıp içeriye girdim ve kapıyı kapattım. Yeterince sakinleştikten sonra salona girdim. Kerim bir yere odaklanmış öylece duruyordu. Sinirli olduğu her halinden belliydi.
"Kerim?" diyerek yanına yaklaştım.
Sert bakışlarını birden gözlerime çevirdi ve ayağa kalktı. Üzerime doğru yürüyordu.
"Neredeydin?"
"Dışarıda." diye mırıldandım korkak bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...