47

840 47 16
                                    

(Ege'den)

"Kerim ben çok heyecanlıyım. Beni sevecekler mi?"

"Seni sevmemek mümkün mü yavrum?"

"Yani... Okulun yarısı benden nefret ediyor ama..."

"Onlar bazı kişilerin kölesi olduğu için öyle, seninle alakası yok."

"Keriiiiiimmm!" diye bağırdı bir kız.

"Geldi bizimkiler." dedi Kerim gülerek ayağa kalkarken.

Ben de onunla birlikte ayağa kalktım. Kerim önce abisine sonra Selen'e sarıldı. Bakışlarımı Selim'e çevirdim. Açıkçası fazlasıyla utanıyordum.

Selim yavaşça elini uzattı. Uzattığı elini sıkıp gülümsedim.

"Selim ben."

"Ege. Memnun oldum."

"Bende!"

Ardından Selen'e döndüm. Selim'den daha sıcak kanlı olduğu belliydi. Anında kollarını bedenime sardı.

"Selen ben! Çok memnun oldum!"

"Bende!" dedim gülerek.

Herkes oturduğunda masada kısa bir sessizlik oluşsada Selen hemen o sessizliği bozdu.

"Eee... Nasıl sevgili oldunuz? Anlatsanıza!"

Ben gergin bir şekilde su içerken "arabada." diye cevapladı Kerim.

Arabada yaşadıklarımız aklıma geldiğinde su boğazıma kaçtı. Öksürmeye başladım. Kerim yüzündeki piç gülüşüyle sırtıma vuruyordu.

Alttan bacağına vurdum ve gülümseyerek Selen'e döndüm.

"Kerim uzun zamandır peşimde koşuyordu aslında. Bir gün arabada giderken açıldı bana. Ben de kabul ettim!"

"Kerim?" dedi Selen şaşırarak. "Birisinin peşinden mi koştu?"

"Abartıyor ya!" dedi Kerim gülerek.

"Bu çocuk çok değişti!" dedi Selim. "Baksana, artık gözleri gülüyor."

Gülümseyerek Kerim'e döndüm. Bana ufak bir bakışı bile kalbimi hızlandırıyordu. Parmaklarımı parmaklarına geçirip sıktım. Onu ne kadar çok sevdiğimi her geçen gün daha çok anlıyordum.

Selen bana sürekli sorular soruyor ve ben de memnuniyetle cevaplıyordum. Birbirimizi şimdiden çok sevmiştik. Selim onun kadar sıcak olmasada ondan kötü bir his almamıştım. İyi birisine benziyordu. Onunla da anlaşabilecek gibiydik.

Saatlerce oturduğumuz kafeden en sonunda kalktık. Selen ve Selim eve giderken Kerim beni başka bir yere götürüyordu.

"Nereye gidiyoruz?"

"Bugün biraz başbaşa kalalım."

"Kalalım..." diye mırıldandım.

Bizi güzel bir otele götürmüştü. Arabadan inip otele girdik. Kerim odanın anahtarlarını aldı. Hızlıca odaya çıktık. Kapıdan girdiğimiz gibi dudaklarını dudaklarıma geçirdi. Hızlı ve nefessiz bir şekilde öpüyordu. Beni yavaşça yatağa yatırırken üzerimdekileri de çıkarmaya başlamıştı.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin