(Ege'den)
"Kerim, lütfen dur!"
Bedenimi kontrol edemiyordum. Kasılıp duruyordu. Bacaklarımı kapatıp açıyor, belimi hareket ettiriyordum. Yaşadığım orgazm çok fazlaydı.
Elini göğsüme attığında elimi elinin üzerine koydum.
"Lütfen biraz dinleneyim."
"Ellerin arkanda dursun dememiş miydim?"
"Dayanamıyorum!" dedim bedenim titremeye devam ederken.
Elini tekrar erkekliğime getirdi ve ucunu okşamaya başladı. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarımı sıkıca öptü. İnlemelerim devam ederken bedenimi öne doğru eğdim ve elini kendimden uzaklaştırdım.
"Dur!"
Tekrar erkekliğime gideceği sırada kollarımı yavaşça bedenine sardım.
"Lütfen..." diye mırıldandım halsiz bir şekilde.
"Cezanı çekmen gerekiyor yavrum."
"Ben kötü bir şey yapmadım."
Beni birden arkaya doğru ittirdi ve elini tekrar erkekliğime getirdi. Ucunu ovmaya başladığında bedenimin titremesi artıyordu.
"Sana o çocukla konuşma dedim, değil mi?"
"Bulut benim arkadaşım!"
"Olmasın!" dedi sert bir şekilde.
Erkekliğimi sıkmaya ve hızlıca çekmeye başlamıştı. Boşalmaya yaklaşmışken birden erkekliğimi bırakıp parmaklarını deliğime getirdi. Bir parmağını hızlıca içime soktu. İrkilerek ellerimi omzuna koyup inledim.
"İstemiyorum!"
"Şşş..." diye fısıldadı boynumu öperken.
İkinci parmağını da içime ekledi. Sert davrandığı için canım acıyordu.
"Kerim, canım acıyor!"
"Canının acıması hoşuna gidiyor."
"Hayır, gitmiyor!" dedim gözümden yaşlar süzülürken.
"Ama çoktan ıslandın."
Erkekliğimden zevk suları akmaya başlamıştı. Beni yavaşça kucağına alıp koltuğa oturdu. Yüzümü boynuna gömmüştüm. Parmaklarını sertçe içime sokup hareket ettirmeye başladı. İnlemelerimi bastırmak çok zordu.
"Çok garip hissediyorum!"
"Zevk alıyorsun yavrum."
Parmaklarını içimden çıkardıktan sonra biraz erkekliğimi çekti. İstemsizce kendimi ona sürtüyordum.
Baksırının içinden erkekliğini çıkarıp yavaşça deliğime getirdi ve aniden kendini kökledi. Ağzımdan çok sesli bir inleme çıkmıştı. Hiç beklemeden hızlı bir şekilde hareket etmeye başladı.
"Kerim dur!"
Anında zevk noktamı bulmuştu. Her içime girdiğinde oraya çarpıyordu. Bedenim titremeye başlamıştı. Kalçama sert bir şaplak atmasıyla göğsüne doğru boşalmaya başladım. Menilerim su gibi akıyordu. Durmadan boşalmaya başlamıştım. Kontrol edilmesi zor bir durumdaydım. Aklımı kaybetmeye başlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...