27

1.7K 95 21
                                    

(Kerim'den)

"Alo, oğlum. Kusura bakma rahatsız ediyorum ama Ege'yi odasından çıkaramıyorum, kendini kilitlemiş. Sanırım içki içti. Babasına söylersem her şey daha kötü olacak. Buraya gelebilir misin lütfen?"

Seher abla ağlayarak konuşuyordu.

"Tamam abla, geliyorum hemen!"

Egelerin evi okula çok uzak olmadığı için hızlı adımlarla yola koyuldum. Bir süre sonra koşmaya başladım. Çok geçmeden evlerine vardığımda nefes nefese bir şekilde kapıyı çaldım. Seher abla kızarmış gözleriyle kapıyı açtı.

"Kapıyı kırmam sorun olur mu?" dedim içeriye girerken.

"Sorun olmaz. Yeter ki çıkar onu!"

"Tamam abla. Sen burada bekle."

Hızlıca Ege'nin odasına çıktım. Kapının kolunu bir iki kere aşağıya indirdim. Daha sonra derin bir nefes alıp geriye çekildim ve kapıya omzumu geçirdim. İlk denememde açılmamış olsada ikinci denememde açılmıştı.

Ege etrafındaki boş içki şişelerinin ortasında, halının üzerinde yatıyordu. Hızlı adımlarla yanına gidip yüzünü ellerimin arasına aldım.

"Ege, duyuyor musun beni?"

Sessiz bir şekilde mırıldandı. Kendinde değildi. Bir elimi sırtına koyup diğerini de bacaklarının arkasına yerleştirdim ve onu kucağıma aldım. Hâlâ mırıldanmaya devam ediyordu.

"Öleyim mi ben?"

Ege'yi yavaşça küvetin içine koyup suyu açtım. Soğuk su bedenine değdiği an irkilerek kaçmaya çalıştı.

"Çek şunu!"

Kendine gelmesi için soğuk suyu yüzüne tutuyordum. Yavaşça aşağıya doğru eğip tüm bedenini ıslattım. Artık gözlerini açabiliyordu.

"Soğuk..."

Onu hiç takmadan bedenini ıslatmaya devam ediyordum.

"Yeter!"

"Tamamen kendine gelene kadar devam edeceğim!"

Ellerimi ittirmeye çalışırken yorgun sesiyle konuştu.

"Ben kendimdeyim! Rahat bırak beni!"

Soğuk suyu son kez yüzüne tutup suyu kapattım. Bir tane havlu alıp Ege'nin bedenine sardım ve kucağıma aldım. Bedeni kollarımın arasında titriyordu. Onu yavaşça yatağına bırakıp dolabına yöneldim. Birkaç parça kıyafet alıp yanına döndüm. Üzerinde ki ıslanmış tişörtünü çıkarıp bir kenara attım. Altındakileri çıkaracağım sırada ellerimi sıkıca tuttu.

"N'apıyorsun?"

"Üzerini değiştiriyorum?"

Histerik bir şekil gülüp kollarıyla yüzünü kapattı.

"Her şeyimi görmek istiyorsun herhalde?"

Cevap vermeden derin bir nefes alıp altındakileri de çıkardım. Önümde tamamen çıplak bir şekilde, o güzel bedeniyle yatıyordu.

Güzel..? Bedeni çok güzel! Hayır, hayır kendine gel!

Düşüncelerimden kurtulmaya çalışırken baksırını alıp bacaklarından geçirdim. Yukarıya doğru çıkardıkça kalbim hızlanıyordu.

Düşünme, düşünme, düşünme!

Baksırı, ona değmemeye çalışarak giydirip ellerimi hızlıca çektim. Üzerine bir sweat ve altına da bir eşofman giydirdim.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin