(Kerim'den)
"Ege öğrenince çok kızacak ya..." diye mırıldandı Defne yanımda.
"Öğrenmeyecek Defne!" dedim sert bir şekilde.
"Tamam, öğrenmeyecek!"
Önümüzde baygın bir şekilde yatan Bulut'un bedenini yakasından tutup kaldırdım ve yüzüne bir yumruk geçirdim. Zaten yeterince dayak yediği için bayılmışken onu bir yumrukla tekrar ayılttım.
"E bari ben de vurayım. Çok içimde kaldı!" dedi Defne Bulut'a doğru giderken.
"Vur bakalım." diye mırıldandım geriye çekilirken.
Defne tüm gücüyle Bulut'a dalmıştı. Çocuk son nefesini verecek gibi bakıyordu.
"Defne, tamam, yeter!"
Bulut'a vurmayı bırakıp sert bakışlarını gözlerine dikti.
"Bana bak gerizekalı! Bir daha Ege'ye bulaşırsan seni öldürürüm. Şakam yok! Siktirip gideceksin buradan, anladın mı beni?"
Defne geriye çekildi. Bulut ayağa kalkmaya çalışıyordu. En sonunda zar zor ayağa kalkıp bana doğru yürümeye başladı. Hiçbir şey yapmadan onu izliyordum.
"Beni sen sandı." diye mırıldandı. "Sonra sen olmadığımı anladı, gitti."
"Nasıl sarhoş oldu peki?"
"Ben gizlice içeceğine ilaç kattım."
Sinir seviyem tekrar artmaya başlıyordu. Yakasını tutup onu sarsmaya başladım.
"Ne yaptın, ne yaptın?"
"Yeter, vurmayın daha! Gideceğim, söz veriyorum."
Yüzüne son bir yumruk geçirip onu yere doğru ittim.
"Hadi gidelim."
Defne'yle birlikte dışarıya çıkıp arabaya bindik.
"Hallettik bu salağı da!" dedi mutlulukla.
"Ege'ye bugünden bahsetmeyeceksin."
"Ay, bahsetmeyeceğim dedim ya!"
Arabayı sürmeye başladım. Çok geçmeden Defne'yi evine bırakıp kendi evime gittim. Eve girdiğimde Ege sessizce uyuyordu. Hemen bir duş alıp Ege'nin yanına yattım ve kollarımı bedenine sardım. Nefes seslerini dinlerken yavaşça uykuya daldım.
***
(Atlas'tan)
Derin dersi olduğu için evde değildi. Ben de piyanoda çalışıyordum. Telefonumun çalmasıyla piyanoyu bırakıp telefonu elime aldım. Burhan abi arıyordu.
"Efendim Burhan abi?"
"Benim adamlar Devran'ı konuşturup video çekmişler. Sana atacağım onu şimdi."
"Tamam abi, bekliyorum."
Telefonu kapatıp beklemeye başladım. Stresten dizimi sallamaya başlamıştım. Çok geçmeden video geldiğinde hızlıca açıp izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DerLas (Gay)
Romance|Tamamlandı| - Biliyor musunuz? Onun yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki... Çok rahattı, çok umursamazdı. Bir şey yaparken sonunu düşünmezdi. Çünkü onu bekleyen kötü bir şey olmazdı. Etrafında bir sürü arkadaşı vardı. Herkes onu seviyordu. O onla...