79 (Özel Bölüm-3)

232 20 3
                                    

(Ege'den)

Kerim'in işleri bazen uzun sürdüğü için eve geç geliyordu. Onu çok özlüyordum. İşlerinin yoğunlaştığı günleri hiç sevmiyordum. Uzun bir süre sevişemiyorduk. Bazen eve geldiği gibi uyuyordu, bazen de gece geç saatlere kadar çalışıyordu.

Telefonumu elime alıp Kerim'i aradım. Şu an bir toplantıdaydı ama benim telefonlarımı her zaman açıyordu.

"Efendim yavrum?"

"Çok özledim seni." diye mırıldandım.

"Şu an toplantıdayım. Birazdan geleceğim."

"Dayanamıyorum artık. Eve gelince hemen sevişelim."

Yavaşça boğazını temizledi. Toplum içinde böyle şeylerden bahsettiğimde hemen bunu yapardı. Eminimki yüzüne minik bir gülümseme takınmış ve etrafına bakınmaya başlamıştı.

"Birazdan geleceğim."

"Bekliyorum."

Telefonu kapattığında hemen üzerimdeki kadın çamaşırlarıyla ona bir fotoğraf attım. Altımda dantelli bir külot, boynumda tasma ve göğüslerimde kıskaç vardı.

Resmi görmüştü ama bir şey yazmamıştı. Sakin bir şekilde onu bekliyordum. Toplantıdan hızlı bir şekilde çıkmış ve arabaya binmiş olmalıydı. Erkekliği ise kalkışa geçmiş olabilirdi.

Neredeyse yarım saat süren yolu 15 dakikada gelmişti. Şu an kapıyı açıp içeriye giriyordu. Birkaç kere adımla seslendi.

"Ege!"

"Buradayım, gel."

Hemen odanın kapısını açıp içeriye girdi. Üzerindeki gömleğin düğmelerini çoktan açmıştı. Birden boynumu tutarak beni yatağa yatırdı ve üzerime çıktı.

"Neden yaramazlık yapıyorsun?"

Yavaşça gülümsedim.

"Öldüresiye sik beni."

"Sikeceğim zaten."

Parmaklarını deliğime sokacağı sırada elini tuttum.

"Ben çoktan hazırladım. Girebilirsin."

Gömleğini çıkarıp bir kenara attı ve pantolonun düğmesini açtı. Erkekliğini eline alıp birkaç kez çektikten sonra ucunu deliğime soktu. Birden kendini köklediğinde ağzımdan sesli bir inleme çıktı. Hızlıca hareket etmeye başladı.

"Harikasın..."

Üzerimdeki çamaşırı çıkarmamıştı. Külodu deliğimin kenarına doğru çekmişti. Boynumdaki tasmanın zinciri elindeydi. Göğsümdeki kıskaçları hareket ettirip duruyordu. Aşırı zevk alıyordum.

Birden bedenim ters çevirdi. İçime sertçe girmeye devam ederken tasmayı geriye doğru çekip kalçama sert şaplaklar attı. Kendimi kaybediyordum. Boşalmama çok az kalmıştı.

"Boşalacağım." diye mırıldandım.

Beni yatağa doğru itip içimden çıktı. Saçlarımı tutup başımı erkekliğin doğru çekti. Hemen erkekliğini ağzıma alıp emmeye başladım. Kendini kökleyip boğazıma kadar giriyordu.

Ağzımdan çıkıp erkekliğini bir süre yüzüme sürttü. Gözlerim gözlerindeydi.

"Boşalabilir miyim efendim?"

"Henüz değil."

"Ama dayanamıyorum."

Tekrar sertçe ağzıma girdi. Hareketleri çok hızlıydı. Boğazımdan sesler çıkıyordu.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin