11

4.3K 249 65
                                    

Dudaklarını yavaşça dudaklarıma geçirirken elini heyecanla kalkıp inen göğsüme koydu. Dili tüm ağzımın içini yalayıp yutmuştu. Başta nazik olan öpücükler şiddetlenirken göğsümdeki elini sıktı. Ağzının içine doğru inlerken elini yavaşça aşağıya doğru indirip erkekliğimi sıktı. Kendimi onun kabaran erkekliğine doğru ittirirken mırıldandım.

"Atlas, boşalmak istiyorum!"

Yüzündeki gülümsemeyle altımdakileri hızlıca çıkarıp bir kenara attı. Önünde çıplak kalan erkekliğime dikkatlice bakıyordu. Yavaşça eline alıp incelemeye başladı.

"Çok güzel..." diye mırıldandı.

Elini ağzına götürüp ıslattıktan sonra parmaklarını deliğime getirdi. Birisini yavaşça içeriye soktu. Alışmamı bekledikten sonra hareket ettirirken diğer parmağını da ekledi. Yavaş yavaş deliğimi genişletiyordu. Diğer parmaklarını da içime eklendiğinde deliğim artık fazlasıyla genişlemişti.

Atlas kendi erkekliğini dışarıya çıkarıp ucunu deliğime koydu. Onunki benimkine göre gerçekten çok büyüktü. Gözleri gözlerimdeyken kendini ittirmeye başladı.

"Sikimi seviyor musun?"

*

Okuldan sonra dinlenmek için girdiğim uykudan bu sapık rüyayla uyanmıştım. Yorganı kaldırdığımda altımdaki kabarıklıkla bakışıyorduk. Hızlıca yataktan çıkıp banyoya girdim. Erkekliğimin inmesini bekliyordum ama inmiyordu. Suyu açıp yıkanmaya başladım. Erkekliğimi elime alıp çekerken ağzımdan küçük inlemeler kaçmasına engel olamıyordum.

Çok şaşkındım, hem de çok. Bir erkekle ilgili cinsel rüya görmüştüm. Daha önce hiç erkeklerden hoşlandığımı düşünmemiştim. Üstelik rüyadaki kişi her gün yüzyüze geleceğim kişiydi.

Çok geçmeden elime boşaldığımda hızlıca temizlenip banyodan çıktım. Üzerime boğazlı ve ince bir üst ve altımada ince bir eşofman giymiştim çünkü fondöteni bitirmek üzereydim.

Kendimi toparlayıp odanın kapısını açtım ve merdivenlerden aşağıya indim. Televizyon sesleri gelen salona girdiğimde Atlas'ın bakışları bana döndü. Onunla göz göze geldiğim an yüzüm yanmaya başlamıştı. Gördüğüm rüya aklıma geliyordu.

"Sonunda uyandın!" dedi gülerek.

Bende zorla gülümseyerek oturduğu koltuğun öbür ucuna oturdum. Tabii ki hiç durmadan aramızdaki mesafeyi kapatıp dibime girmişti.

Başını yavaşça omzuma koyduğunda kalbim çıkacak gibi atmaya başladı. 'Unut o rüyayı, unut!' diye geçirdim içimden. Eğer unutmazsam yüzüne bakmam çok zor olacaktı.

Atlas yüzünü boynuma doğru çevirirken konuştu.

"İçelim mi?"

"Hm?" dedim anlayamayarak.

O kadar tedirgin ve heyecanlıydım ki hiçbir şeyi anlayamıyordum.

"İçelim mi diyorum? Biraz sarhoş oluruz."

Şuana kadar hiç içmemiştim ama belki şuan sarhoş olmak iyi olurdu.

"Daha önce hiç içmedim ama olur." dedim çekingen bir sesle.

"Bekle!" diyerek ayağa kalktı.

Mutfaktan bir içki şişesiyle iki bardak getirdi. İki bardağa içki koyup birisini bana uzattı ve diğerini de kendisine aldı. Bardağı yavaşça dudaklarıma götürüp büyük bir yudum aldım. İçki boğazımdan geçtiği an yüzümü buruşturarak gözlerimi kapattım.

DerLas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin