Kalbinde açılan koca delikten sızan karanlık ruhu ,bin parçaya bölüyordu şimdi her bir zerresini. Canından bile daha çok sevdiği kadının hayal kırıklıkları ile dolu olan o yaşlı elaları silinmiyordu gözlerinin önünden.
Omzuna çöken binlerce sorunla aynı anda mücadele etmeye gücü yetmiyordu artık. Çaresizliği elini kolunu bir kere daha bağlamış, onu başladığı noktaya geri getirmişti.
Ağır adımları, merdivenin zeminini döverken sevdiği kadının yaralı yüreğinden süzülen tek bir sözün mağlubiyetini taşıyordu tüm bedeninde.
"Kız babası olacaktın sen, mafya babası değil."
Songül'ün kırgın bakışlarıyla harmanlandığı bu sözü anımsayınca yaşadığı pişmanlığın ağırlığı altında bir kere daha ezildi Sadi.
Yüreği bin yerinden aynı anda bıçaklanırken, taşıyamadığı vicdan azabına bir yenisini daha eklemiş olmanın çaresizliği ile durdurdu adımlarını.
Nefesi kursağında bir ayağı havada asılı kaldı.
Kendi yarattığı enkazın küllerini savururken, "kız babası" diye mırıldandı acı dolu bir serzenişle.
Sıkkın nefesi boğazını yarıp geçerken, titreyen elleri kapının demir kulbunu buldu. Bir soluk kadar yakınında olan nefese bir soluk kadar uzak olmaya dayanamıyor olsa bile içeriye girmeye cesaret edemedi.
Uzun kirpiklerinin ardına acı dolu bir bakış yerleşirken, derin bir nefes çekti ciğerlerine. Belli belirsiz bir tebessüme karışan sıcak bir nefes firar etti o an dudaklarından.
Tüm benliği, aşık olduğu yasemin kokusu ile dolarken usulca kapattı gözlerini.
Kokusunu duyup da sarılamadığı kadının yokluğuyla sınanırken, usulca kaydırdı elini kapının ahşap zemininde. Hemen ardında olduğunu bildiği kadının saçlarına dokunuyormuşçasına soyutlandı bulunduğu andan.
Göz pınarlarına biriken yaşlar kirli sakallarına karışırken, " Songül" diye mırıldandı yalvarırcasına.
Söylemek istediği binlerce kelime boğazına dizilirken, acı soluğundan tek bir söz döküldü sessizliğin ortasına.
"Affet!"
Yeni bölümde görüşmek üzere 💜🕊️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir küçük sadgül meselesi
RomanceTesadüf diye bir şey yoktur olması gereken olur. Songül ve Sadi'nin de hayatlarının kesişmesi tesadüf değildi olması gereken oldu. Sadi yeni hayatında Songül için her şeyini veremeye hazır. Peki Songül'ü bekleyen gerçek ne? Ve bu gerçeği kimden v...