2. Sezon 13. Bölümden kesit

1.2K 85 48
                                    

Son..Gül

Boşlukta yalpalanan sesine karışan silah seslerinin uğultusu eşliğinde her şeyin tuzla buz oluşunu izledi Sadi çaresizce.

Sadece bir saniyede bozulan ahenk , sadece bir saniyede yerle bir olan o mekanda, bir kıyamet alametine dönüşmek üzereydi.

Sessiz çığlıkları, derin bir feryat koparmak istercesine ard arda sıralanırken, kalbinin üzerinde hissettiği baskıya aldırmadan, kurşunların arasına attı kendini.

Ölümün kıyısına doğru sürüklendiğini bile bile karısının cehennemine doğru koştu can hıraş.

Songül'ü kolundan tutup kenara savuruşu; nefes kesen bir hatıra olarak zihnine kazınırken, korku dolu bir bakış yerleşti kan çanağına dönmüş maviliklerine.

Yüreğini ele geçiren endişe tohumları bir çığ gibi büyürken, titreyen dudaklarının arasından tek bir isim döküldü bir kere daha isyan edercesine.

"Son-gül!"

Adını her haykırışında yüreğinin telini titreten kadının gözlerine hapsolan o bakışı fark ettiği an, zamanı bir kere daha durdurdu Sadi.

Nefes almayı bile unuttuğu o bir kaç saniyede, etrafını saran sis bulutunun içine hapsetti tüm korkusunu ve çaresizliğini.

Geçmişin pusunun, geleceğin aydınlığını yutmasına izin veremezdi..

Kalabalığın içinde bir yaprak gibi savrulurken, en kıymetli hazinesinin, yanında olmadığını fark etmesi ile sesli bir nefes firar etti dudaklarından.

Kulakları sağır edercesine yankılanan müzik sesi, silah sesini bastırsa da onun sesini bastıramadı o anda..

Haykırışları bir çığ olup dört bir tarafa dağıldı..

Zihni; kötü bir kabusun içinde olduğunu söyleyip dursada kalbi; cehennemin tam ortasına düştüğünü bir kere daha hatırlattı ona.

Nefesi kesildi birden.. hissettiği acı boğazında düğümlendi.

Koyulaşan mavilikleri, sevdiği kadını aramaya devam ederken, fark ettiği küçük bir detayın ağırlığı altında ezilip, un ufak olup saniyeler içinde.

Her bir zerresi, toz olup etrafa saçıldı..

Songül'üne aldığı kırmızı gülün; beton zemin üzerine süzülüşünü izlerken kor gibi yanan bir nefes firar etti dudaklarından.

Bir kaç saniye önce kan kırmızısı rengiyle parlayan gülün;  saniyeler içerisinde solup, canlılığını yitirmiş olduğunu görmesi ile acı dolu bir hayır döküldü dudaklarından.

Ve o an anladı Sadi.

Tüm çiçekler yavaş yavaş ama kırmızı güller çabuk solardı.

Yeni bölümde görüşmek üzere 🥀

Bir küçük sadgül meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin