פרק 50/ רובי

44 3 2
                                    

רובי:

רקדתי ונהנתי עם עצמי ברחבה, באזשהו שלב ניק הצטרף אלי ורקדנו ביחד, היה כיף ומצחיק לרקוד עם ניק. הוא היה כזה קלמזי אבל הוא לא עצר את עצמו. אחרי שכבר איבדתי אוויר מהריקודים הנחתי לניק שימשיך לרקוד עם עצמו והלכתי לחפש את אלי. הסתכלתי ברחבי האולם אבל לא ראיתי אותה בשום מקום. לאן היא נעלמה? חיפשתי את לייטון שאולי ידע להגיד מה איתה אבל גם אותו לא ראיתי. בסוף התחלתי לחפש את מאט ולהציע לו לצאת איתי לסיגריה, אבל גם הוא לא היה נוכח. לאן כולם נעלמו? אולי אלי עושה שלישייה עם שניהם? צחקתי מעצמי על הרעיון ולקחתי לי לשתות. קיוויתי שמישהו שפך אלכוהול לפונץ' כמו שקורה לפעמים, אבל התבדתי. אי אפשר לסמוך פה על אף אחד. אולי רק על מר גורדי שרקד עם אחת האימהות והיה נראה שבור מהתחת. הוצאתי את הטלפון שלי וסימסתי לאלי, אבל היא לא הגיבה. התיישבתי עם הפונץ' שלי בצד והסתכלתי על האולם, על כל מי שרקד וכל מי שישב בצד. היה נראה שחצי מהתלמידים נהנים וחצי סובלים. לא ידעתי באיזה חצי אני בדיוק. כעסתי על קריסטינה שהזמינה על דעת עצמה את פאקינג ריידר. לפחות שהייתה אומרת שאורחים מקלרמונט מוזמנים והייתי מביאה גם את נייט. במחשבה שניה, אם נייט היה מתהלך פה באולם, כל העיניים של כולן היו עליו והייתי מתעצבנת. אז אולי טוב שהוא נשאר בבית שלו. גם ככה קבעתי איתו שיבוא לאסוף אותי שיגמר פה. עכשיו כשיהיה קצת חופש יהיה לנו הרבה זמן ביחד. נמתחתי לאחור והתחלתי לגלגל לעצמי סיגריה. גלגלתי ליתר ביטחון אחת גם למאט, זכור לי שראיתי אותו איפשהו פה יותר מוקדם. סובבתי את הראש לכל הכיוונים לראות אם אני מזהה אותו, אבל העיניים שלי נעצרו על ריקי. הוא ישב בצד השני של האולם. הוא בא עם פאקינג ג'ינס וחולצת וי שחורה. כולם התגנדרו והשקיעו בעצמם. היו פה בנות שהתארגנו לפחות שעתיים לפני שהן יצאו וריקי זאפטה בא עם ג'ינס. זה היה כל כך ריקי מצידו. הוא לא ידע להיות פורמאלי. אבל גם עם ג'ינס וחולצה שחורה, הוא נראה יותר חתיך מכל אחד אחר פה. לא רק אני חשבתי את זה. שלבי הייתה צמודה אליו. היא לחשה לו משהו באוזן וצחקה, הוא חייך אליה אבל זה היה נראה די מנימוס. לא הצלחתי להוריד מהם את העיניים שלי. באיזשהו שלב שלבי קמה והלכה, אבל היא חזרה מהר מאוד עם שתי כוסות פונץ'. ריקי מתח את היד למעיל שלו שהיה מאחוריו והוציא מתוכו פלאסק. ידעתי שהוא הביא משהו. הוא שם גם לו וגם לשלבי שציחקקה אלכוהול והתחיל לשתות. שלבי התיישבה עליו והתחילה ללטף לו בהתגרות את החזה. מה היא עושה?! הוא בחיים לא ירצה אותה. כדאי שהיא תעצור לפני שהיא תביך את עצמה. תוך כדי שחשבתי את זה לעצמי ריקי הניח לה יד על הירך ולחש לה משהו באוזן. הרגשתי שהדופק שלי עולה ועשן מתחיל לצאת לי מהאוזניים. לא יכולתי לראות את זה. השתגעתי מזה. למה אכפת לי? למה אני לא רוצה שהוא יעשה מה שהוא רוצה ויהיה מאושר? למה זה משנה לי? יש לי את נייט ונחמד לנו ביחד, למה אכפת לי אם ריקי נוגע לשלבי בירך או לא נוגע לה בירך? למה אני מתפללת ששלבי תתפוצץ ותנדף? בעודי חושבת את זה ניק התנגש בשלבי ושפך עליה את המשקה שלו. אה. מעניין אם זה בגלל התפילות שלי. היא זינקה במקום והתחילה לצעוק על ניק שניסה להתנצל. נראה לי שהוא גם היה שיכור. ריקי שהפסיק להתעניין בשיחה של ניק ושלבי הרים את המבט שלו שנפל בדיוק על המבט שלי. כוסעמק. הוא תפס אותי מסתכלת עליו. אבל לא יכולתי לשחרר את קשר העין בנינו. הוא הסתכל עלי באינטנסיביות ואחרי כמה שניות הוא לקח את המעיל שלו ויצא מהאולם.

הפנים שלהWhere stories live. Discover now