2.1.2025
יום חמישי
סיידי
אחרי שריקי נסע אתמול, דני שברה את כל החדר וכמעט שברה אותי ואת העצמות שלי. באמת שחשבתי שאני קשוחה ועובדה שגם קרעתי לרובי את הצורה באותו יום, אבל לא הייתי מעיזה להתמודד מול דני. היא הייתה בהתקף עצבים או חרדה. היא בכתה והייתה כל כך נסערת. היא לא הפסיקה לבכות ולהגיד שהוא עומד למות ושזה בגללה. ניסיתי להגיד לה מה שהוא אמר לי, אבל ברגע שראיתי שהיא מתעצבנת שננתי לו את המפתחות, סתמתי את הפה. אמרתי לעצמי שעדיף שאנסה לדבר איתה על זה עוד כמה שעות.
אחרי שהיא שברה את החדר וצרחה עלי ועל עצמה, דני פתחה את הטלפון ודיברה עם ויני, היא הודיעה לו שריקי בדרך ושינסה לעזור לו. נראה שזה עזר כי כמה שעות אחר כך קיבלנו ממנו שיחה והוא אמר שהוא עירב את המשטרה שעצרה את רפאל בזמן. מסתבר שרפאל מת ושריקי ורובי יצאו מזה בנס. ויני עצמו אמר שהמשטרה תקח אותו למעצר. חשבתי שדני תרגיש קצת רע, אולי אפילו אשמה על המצב שויני הגיע אליו, אבל לא נראה שזה הזיז לה. היא הייתה כל כך מאושרת שריקי בסדר ושרפאל מת, והאמת גם אני. כל כך הופתעתי מעצמי שאני שמחה על מוות של מישהו, אבל היה משהו מנחם במחשבה שרפאל מת. שריקי יכול לחזור לחיים שלו, וגם דני. אבל אני? לא ידעתי להגיד.
נייט התקשר לדני, הוא קיבל את המספר שלה מריקי ויצר איתי דרכה קשר. לא היה לי קל לספר לו איפה אני נמצאת ואם לא הייתי עם דני תקועה בלי רכב וכסף, אולי גם לא הייתי אומרת לו. אבל שלחתי לו מיקום והוא יצא לאסוף אותנו.
"אני לא רוצה לחזור" הודתי בפני דני שמרחה את הקרם רגליים שלה עכשיו אחרי שהיא התקלחה, עשתה סיגריה ונרגעה.
"למה לא?" היא שאלה מופתעת. "מעדיפה להיות תקועה איתי פה כשאני שוברת את החלונות של המוטל?" היא שאלה בציניות.
"כן" עניתי ברצינות.
"סייד, את רצינית?" הינהנתי.
"למה שתגידי את זה?"
"כי אין לי למה לחזור דני. זה לא כמוך, שכולם רוצים שתחזרי ומחכים לך. ההורים שלי אולי רוצים שאני אחזור כי הם דואגים, אבל עדיף להם בלעדי, להם ולנייט, אני רק צרות בשבילם, רק כאב ראש, רק הוצאה כספית אחת גדולה".
"זה לא נכון סייד" היא הניחה את הקרם בצד וסימנה לי לשבת לידה. התיישבתי והיא הניחה על הרגל שלי את היד שלה.
"זה יפה מצידך להגיד דני.. אבל אני לא חושבת שאת מבינה"
"אולי לא" היא אמרה. "אבל אני עדיין בטוחה שלא עדיף לאנשים שאוהבים אותך בלעדיך סיידי. את מדהימה, תראי מה עשית בשביל אח שלי, תראה כמה אכפת לך מהאנשים שאת אוהבת אותם, כל כך אכפת לך מהם שאת חושבת לא לחזור, הם בטח מאושרים שאת בחיים שלהם ושאת בסדר"
YOU ARE READING
הפנים שלה
Romanceמת'יו סאליבן רוצה לעבור את השנה האחרונה בתיכון החדש בלי שישימו לב אליו, הוא רוצה להסתתר בצל. הספיקה לו השנה החולפת בה הוא ספג איומים, בריונות וחווה טראומה שטילטלה את עולמו. עכשיו זה הזמן שלו שיעזבו אותו בשקט. זה הזמן שלו לנסות להירפא ולהתקדם קדימה...