פרק 18/ אלי

40 4 3
                                    

15.10.2024

יום שלישי

אלי:

רובי ואני ישבנו בארוחת הצהריים בשולחן הקבוע שלנו, ריקי נעלם עוד בבוקר ומאט לא חזר משיעור ספורט. הסתכלתי על הסנדוויץ' שלי ולא היה לי כוח לאכול אותו. הייתי עוד מוצפת באדרנלין משיעור ספורט, וגם הבטן שלי הייתה מלאה בפרפרים מאז מה שמאט אמר לריקי בבוקר. 'אתה לא שולח אותה לשום מקום, אלי נשארת פה איתי'. בשום שלב מאז שהכרנו לא היה לי מושג מה מאט חושב עלי. הנחתי שהוא חושב שאני נחמדה כי הוא היה מסתובב איתי הרבה, יושב לידי בשיעורים, ומוכן לעזור לי עם השיעורים במתמטיקה, אבל גם תמיד תהיתי אם הוא נחמד אלי ומסתובב איתי רק בגלל שאני חברה של ריקי. מאט וריקי נהיו חברים ממש טובים מתחילת שנה, הם כל הזמן צוחקים, מתכתבים בניהם ואפילו נשארים לפעמים אחרי בית ספר לשחק כדורסל יחד. אבל היום בשיעור, מאט גרם לי להרגיש שהוא רוצה להיות לידי רק כי אני אלי. המחשבה הזאת עשתה לי נעים בגוף, אבל גם הוציאה לי את החשק לאכול מהתרגשות.

"אלי?" רובי קטעה את המחשבות שלי.

"מה?"

"למה את מחייכת לעצמך?" היא שאלה בחיוך כאילו היא ידעה את התשובה אבל רצתה לשמוע אותי אומרת אותה בקול רם.

"סתם.." אמרתי בחיוך ונתתי ביס בכוח מהסנדוויץ'.

"את חושבת על מאט?" היא שאלה בהתגרות ונתתי לה מכה.

"רובי שקט!" הסתכלתי לראות שהוא לא בסביבה. אף פעם לא אמרתי לרובי מה אני מרגישה כלפי מאט, אבל היא ידעה מעצמה. אני חושבת שהיא גם אמרה משהו לריקי כי הוא אהב לצחוק על זה ולהתגרות בי.

"את יודעת שהוא ממש בעניין שלך?" היא שאלה והרגשתי את הפרפרים מתחילים שוב להשתולל. למה היא חושבת ככה? הוא אמר לה משהו?

"איך את יודעת?" שאלתי בדריכות. היא צחקה והזיזה את השיער שלה אחורה ונשענה קדימה, כאילו היא עומדת ללמד אותי שיעור.

"בגלל שהוא כל הזמן מסתכל עליך, בגלל שהוא כל הזמן רוצה להיות לידך, בגלל שכשאת לא נמצאת בסביבה הוא מסתכל כל שניה לראות איפה את, ממש כמו שאת עושה עכשיו" היא אמרה.

"את חושבת שיש לי סיכוי איתו?" שאלתי בשקט מפחד שמישהו ישמע.

"לא" היא אמרה וזה הרגיש כמו אגרוף בבטן. "אני חושבת שלו יש סיכוי איתך, ושהוא צריך להיות מאושר שאת בכלל חושבת עליו ככה" היא אמרה ונשענה שוב אחורה.

"אני לא מבינה אתכן" קריסטינה אמרה והתיישבה בבת אחת בכיסא שלידי.

"כן קריסטינה? איך אפשר לעזור לך?" רובי שאלה בחוסר סבלנות.

"אתן צריכות להפסיק להסתובב עם מת'יו, הוא מסוכן" רובי הוציאה נחירה בבוז.

"קריסטינה, הוא בן אדם ממש טוב, את לא מכירה אותו" ניסיתי להגן עליו.

הפנים שלהWhere stories live. Discover now