31.10.2024
יום חמישי
ריקי
העיניים הכחולות של רובי היו מול העיניים שלי. הרגשתי את הנשימות שלה על הפנים שלי ואת היד שלה נוגעת בלחי שלי.
"לא לזוז" היא אמרה.
"מתי מסיימים?" שאלתי בחוסר סבלנות. כמעט נשבר לי הגב מהכיסא בפינת האוכל בבית של רובי.
"סבלנות" היא אמרה.
"כמה זמן?" שאלתי שוב בחוסר סבלנות.
"אתה רוצה שאני אעשה לך איפור של צלקת או לא?"
"לא, אמרתי לך עוד קודם, זאת את שהתעקשת" הזכרתי לה.
"כי אתה לא יכול להתחפש לפיראט בלי צלקת" היא תפסה לי חזק יותר את הפנים. ניצלתי את הרגע כדי להסתכל עליה מקרוב. היא נשכה את השפה התחתונה שלה והייתה מרוכזת בפנים שלי. היא הייתה מאופרת ממש יפה, היא התחפשה למכשפה והיא עשתה לעצמה איפור מגניב עם איזה חצי ירח באמצע הפנים ומסגור מיוחד סביב העיניים. הריח שלה עטף אותי, לא ידעתי לתאר בדיוק איזה ריח יש לרובי, אבל אם הייתי צריך לנסות לשיים את זה למילים, הייתי אומר ריח של אוויר. לקחתי נשימה כדי לנשום את הריח אוויר שלה. מהטלפון שלה נשמע צליל של הודעה, היא עזבה בבת אחת את הפנים שלי והסתכלה בטלפון. היא חייכה לעצמה והקלידה משהו. היא הניחה שוב את הטלפון בצד וחזרה לאפר לי את הלחי. היא המשיכה לחייך גם אחרי שהיא כבר לא הסתכלה בטלפון שלה.
"מי זה היה?" שאלתי בלי לרצות באמת לדעת את התשובה. החיוך שלה נמחק, כאילו עליתי עליה.
"נייט" היא אמרה בקול קצת מובך. הרגשתי צביטה בבטן. היא ואלי דיברו על הדייט שהיה לרובי עם נייט כל השבוע ונמאס לי לשמוע עליו. בחיים לא קינאתי לה כל כך. היא תמיד יצאה עם מטומטמים או לוזרים ופעם אחת היא אפילו יצאה עם המורה המחליף, שזה היה שפל המדרגה. אבל בחיים לא קינאתי ככה. תמיד ידעתי שהיא תבין שהיא יוצאת עם לוזר ותזרוק אותו, וזה באמת מה שהיה קורה בסוף. אבל זה לא הסיפור הפעם, וזה שיגע אותי. נייט בחור טוב, הוא נחמד, הוא שחקן כדורסל מפחיד, הוא בא מבית טוב, יש לו כסף ויש לו מה להציע לרובי. יש לו יותר מה להציע לרובי ממה שלי יש. אפילו לא הצלחתי לא לאהוב אותו, הוא היה נחמד גם אלי, הוא היה חבר טוב של מאט ואח טוב לסיידי ועם כמה שרציתי לא לחבב אותו כדי שיהיה לי קל, חיבבתי אותו.
"התנשקתם?" שאלתי. למה אני עושה את זה לעצמי? למה?
"כן" היא ענתה וזה היה כמו אגרוף בבטן.
"איך זה היה?" שאלתי עוד שאלה מזוכיסטית. תסתום ריקי תסתום.
"לא יודעת ריקי" היא אמרה בחוסר סבלנות.
"שכבתם?" ידעתי שרובי בתולה ושהיא לא שכבה עם אף אחד וכנראה גם לא עם נייט, אבל בשביל הבריאות הנפשית שלי הייתי חייב לוודא.
YOU ARE READING
הפנים שלה
Romanceמת'יו סאליבן רוצה לעבור את השנה האחרונה בתיכון החדש בלי שישימו לב אליו, הוא רוצה להסתתר בצל. הספיקה לו השנה החולפת בה הוא ספג איומים, בריונות וחווה טראומה שטילטלה את עולמו. עכשיו זה הזמן שלו שיעזבו אותו בשקט. זה הזמן שלו לנסות להירפא ולהתקדם קדימה...