27.12.2024
יום שישי
אלי
ידעתי שרובי וריקי עוברים שבוע מזעזע. ידעתי שהם שונאים אחד את השניה ואוהבים אחד את השניה. ידעתי שכנראה כל אחד מהם רוצה למות ולהיעלם מפני האדמה. אבל עלי עבר שבוע נהדר! שנאתי את עצמי כמה שהיה לי כיף השבוע כשהחברים הכי טובים שלי סובלים. אבא שלי ירד לי מהגב אחרי שחזרתי הביתה. הוא היה הרבה יותר זהיר איתי ונמנע מעימותים לשם שינוי. אז יכולתי ללכת ולחזור ואף אחד לא פתח עלי עיניים. הייתי הרבה עם רובי כי ידעתי שהיא בבאסה, הייתי אצל ריקי פעמיים כי ידעתי שגם הוא בבאסה, אבל הייתי בעיקר עם מאט. עכשיו ששמנו הכל על השולחן יכלנו גם להנות אחד מהשניה. הייתי מאושרת שהוא מרגיש אלי כמו שאני מרגישה אליו. זה הרגיש כמו חלום ופחדתי שזה הולך להתפוצץ לי בפנים מרוב שזה היה טוב. היה לי כל כך כיף להיות איתו. כל רגע פנוי העברנו ביחד. הייתי אצלו כבר כמה פעמים השבוע, יצא לי להכיר יותר את אבא שלו ואת בטהובן. היה אצלם כל כך כיף. הרגשתי שאני יכולה להגיד ולעשות מה שאני רוצה ולא יהיה מי שיסתכל עלי בעין מזלזלת וישפוט אותי. אבא של מאט היה כזה נחמד, הוא כל הזמן ניסה לבשל לנו ארוחות אבל חוץ מסלט שהוא היה מכין, כל שאר הדברים שהוא עשה היו פשוט אסון. מאט אמר שאני לא חייבת לאכול מנימוס, אבל האמת היא.. אכלתי מנימוס. מייקל כל כך שמח לראות שמישהו נהנה מהאוכל שלו. אז אכלתי את כל המק אנד צ'יז השרוף ואת כל הטורטיות שהוא ניסה להכין עם שילוב מוזר של שעועית ומלפפון. מאט היה בשוק שאני אוכלת מהאוכל הזה והוא דבק בקורנפלקס. אבל זה היה שווה בשביל שמייקל יהיה כל כך מבסוט. הוא קיבל אותי כל כך יפה, כל כך הערכתי אותו על זה. לא הייתי מושלמת בשביל מאט, לא הייתי חכמה כמו מאט ובטח לא מבית טוב כמו מאט, אבל לא היה נראה שזה שינה משהו לאבא שלו. נראה לי שהוא אפילו חיבב אותי.
"את חושבת שהוא בסדר?" רובי מילמלה.
"מי?" אמרתי ולקחתי לה ביס מהפיינט בן אנד ג'ריז שהיא החזיקה.
"נייט" היא ענתה. שכחתי לגמרי שהתכנסנו לבכות על הזוגיות שלה עם נייט. מסתבר שהיא נפרדה ממנו. היא נסעה אליו אתמול וגמרה את זה. אני חושבת שזה היה חכם מצידה. שנים שראיתי מהצד איך היא מסתכלת על ריקי. תמיד ידעתי שהסיבה שלאף אחד מהם לא הייתה מעולם זוגיות היה בעיקר כי הם היו בזוגיות בלי להבין את זה. הם היו כל כך מאוהבים אחד בשניה. כשמאט לא היה בסביבה, רובי ניצלה את ההזדמנות וסיפרה לי מה היה עם ריקי ועל הנשיקה שלהם. היא סיפרה שהוא נישק אותה כי כבר לא היה לו אכפת לסכן את מה שיש בניהם. זה שבר אותה. אבל באותה נשימה נראה לי שזה ניער אותה.
"אני בטוחה שהוא בסדר" אמרתי. גם ידעתי שמאט איתו עכשיו. לא היה לי נעים להתבכיין על זה, אבל לא התאים לי שהם נפרדו ועכשיו אני ומאט לא ביחד. רציתי להיות איתו כל שניה ביום שלי. נראה לי שגם הוא רצה להיות איתי. המחשבה הזאת העלתה אצלי חיוך.
YOU ARE READING
הפנים שלה
Любовные романыמת'יו סאליבן רוצה לעבור את השנה האחרונה בתיכון החדש בלי שישימו לב אליו, הוא רוצה להסתתר בצל. הספיקה לו השנה החולפת בה הוא ספג איומים, בריונות וחווה טראומה שטילטלה את עולמו. עכשיו זה הזמן שלו שיעזבו אותו בשקט. זה הזמן שלו לנסות להירפא ולהתקדם קדימה...