פרק 31

2K 155 12
                                    

היי לפני הכל,
תקראו את Roommates של @muke5sos
היא התחילה לתרגם אותו, הוא על קאלום ובאמת שהוא יפה ❤️

-

"אז מה קורה?" לחשתי ברגע שהמורה למתמטיקה נכנס.
"בסדר, אני ומייקל ממש בסדר, כאילו יצאנו מהארון, כולם בסדר עם זה, גם המשפחה." הוא לחש בחזרה.

החזקתי לו את היד, כי אם הייתי מחבקת אותו המורה למתמטיקה היה כועס.

"אני ממש שמחה בשבילך קאל."
"תודה, אני גם שמח בשבילך." הוא החזיר לי לחיצה ביד מתחת לשולחן.

דפיקה בדלת נשמעה, המורה לא היה שמח, הוא הלך לעבר הדלת ודיבר שם עם התלמיד או התלמידה.

הוא נאנח ברוגז ומלמל "אוקיי אוקיי." הוא חזר לכיתה הסתכל על כולם עד שעצר את מבטו בי.

"ניקול תארזי את חפצייך, את הולכת עם ברברה וליאנה לחזרות. תהני ותתני לי להמשיך בשיעור."

הסתכלתי על קאלום, חיבקתי אותו, ארזתי את חפציי וייצאתי מהכיתה.

"היי." ברברה אמרה הולכת לצידי.
"היי."
"אז ליאנה מחכה לנו בחדר מוזיקה, את יודעת לנגן על גיטרה נכון?" היא החלה לומר, "כן יש לי גיטרת בס בבית." אף פעם לא דיברתי על כלי המוזיקה שבהם ניגנתי, זה היה נראה מיותר.

"אוקיי אז לי יש גיטרה חשמלית, את יודעת נו, קיצר אז ליאנה מתופפת והכל." צחקתי לעצמי בראש, היא מתאימה לאשטון, שניהם מתופפים.

"אז אנחנו נחשוב על שם בארבע השעות הבאות." היא אמרה כשנכנסנו לכיתה, ליאנה כמה מהשולחן ובאה לעברנו.

"ארבע שעות?"
"בשביל להצליח חייבים לעבוד קשה." ליאנה אמרה וחייכה חיוך גדול.
"כרגע אין לניקול גיטרה אז היא יכולה בינתיים לשיר איתנו בלי ניגון כלשהו." ברברה אמרה וליאנה הנהנה.

"אוקיי אז תקשיבי, כשאנחנו בלבד, אנחנו מנגנות, אבל יש משהו שאת לא יודעת..." ליאנה אמרה כעבור רגע, "יש ארבע בנים שמנגנים לנו, את יודעת נגנים, הם ממש מקסימים, אז מתי שהם לא יכולים לבוא, כגון עכשיו אז אנחנו עושות חזרות לבד." היא הרימה את שתי מקלות התופים שלה.

"בסדר." חייכתי והן חייכו אליי בחזרה, מושכות אותי לחיבוק חם.

אז במשך כמה דקות חשבנו על שם ללהקה שלנו- מה שלא כל כך הלך לנו, אחר כך כשהבנו שזה לא יבוא בקלות, התחלנו לעבוד חזרות לשיר אחד.

כשהקולות שלנו השתלבו זה היה הדבר הכי קסום בעולם.
שרנו ביחד, באמת שזה היה יפה.

במשך הארבע שעות, שרנו, צחקנו והתבדחנו אחת עם השנייה.
אני מרגישה כאילו אני מכירה אותן כבר שנים.
זה הרגיש כל כך כיף לצחוק איתן, הן כמו האחיות שאף פעם לא היו לנו.

"אנחנו שרות כמו אלות, זה פשוט בלתי הגיוני." ברברה אמרה אחריי שסיימנו וסידרנו את החדר.

"כן, כל המעריצים אומרים את זה." ליאנה הסכימה איתה ואז עלה לי רעיון.
"היי בנות, המעריצים שלכן-" ליאנה קטעה אותי במהירות "שלנו." צחקתי "שלנו, עלו על שם ללהקה." הן הסתכלו עליי כלא מבינות.

"נקרא לנו אלות, אבל השם יהיה בספרדית כי באנגלית הכל כושל." אמרתי והן חייכו "אהבתי, צריך להודות להם בסרטון בשישי." הנהנתי, אחר כך הראיתי להן איך רושמים בספרדית את השם.

ומהיום אנחנו אלות- Diosas.

בובה על חוט- לוק המינגס.Where stories live. Discover now