פרק 15

2.5K 220 15
                                    

"אם האיקס (x) שלי שווה 25 כמה הוואי (y) שווה?" המורה למתמטיקה התחילה לשאול, ואני רק רציתי לדפוק את הראש בקיר, ובדיוק כשבאתי לעשות את זה, הצלצול החליט שהוא אוהב אותי היום וצלצל.

אספתי את דבריי וייצאתי במהירות מופרזת מהכיתה.
בדרך ראיתי את פליסיטי מניחה את ראשה על צווארו של קאלום, מסתכלת מאחוריי גבו על כריס, בזמן שקאלום מסתכל על... מייקל?!

רגע, אז באמת צדקתי שהם מאוהבים כזה, אחרת הם לא היו מביטים אחד בשני הרבה זמן, וכמובן שקאלום הוא זה שהסיט את עיניו ומייקל חייך ממבוכה.

הם כל כך יהיו חמודים ביחד.

למרות שקאל כבר לא הכי מדבר איתי ואני כבר הפסקתי מלנסות לדבר איתו, אני יודע שזה יכאב לי לדבר איתו.

הלכתי לכיוון הדשא והתיישבתי.
והתחלתי לסדר במוחי את מהלך החודש האחרון;

הכל התחיל בזה שאני אמורה לשנות את לוק המינגס.
אני לא יודעת אם אני באמת מחבבת אותו למשל, או אם הוא אותי.
אוקי סטיתי מהנושא.
1. לשנות את לוק המינגס, לא בטוחה שאני מצליחה בכל מקרה.
2.להיות איתו בלי שאף אחד יפגע, כולל קאל.
3. הוא שנה מעליי אם אני זוכרת נכון, אבל הסניורים, אשטון ומייקל לקחו אותו תחת חסותם או משהו כזה.

ברצינות מייקל נראה בגילי, אני לפעמים חושבת שהוא נולד הומו מחונן, סתם צוחקת, אולי רק מחונן.

אבל הדרך בה הוא מביט בקאל זה פשוט לא מהעולם הזה, אני בטוחה שהם מקיימים רומן סודי.

4. לוק מתחיל להיות שמח.
5. ללוק יש פיצול אישיות.
6. לוק מוזר.
7. לוק השתנה.
8. לוק הוא אחר.
9. הוא היה החבר הכי טוב של קאל.

"את חושבת יותר מידי יקירה." קולו של לוק הקפיץ אותי ממקומי, הסתכלתי עליו בעיניים גדולות בדיוק לפני שבאתי לומר לעצמי את הספרה העשירית, הוא גרר אותי מעבר לשיחים, העביר ברגליי משהו חד.

10. לוק הוא רשע.

כשהוא הלך, ראיתי זכוכית על האדמה, וכשנפלתי עליה, בכיתי.
לא מעצב, אלא מכמה פתטית הייתי מלפני כמה שעות כשחשבתי שלוק הוא אחר.

בובה על חוט- לוק המינגס.Where stories live. Discover now