פרק 86

704 68 8
                                    

עוד שניי פרקים לסיום, הידד!! 🙌🏻
תהנו מהפרק היחסית קצר בעיניי.

•••

היום השלושים ביולי לשנת 2015, היום קמתי בבוקר מסיוט, הייתי על סף הדמעות.
בהיתי בדלת עד שראיתי בחור יחסית גבוה, שיערו היה בצבע שחור, הוא לבש חולצה לבנה ומכנסי סקיני ג'ינס שחורים, הנעליים גם כן היו בצבע שחור.
עיניו היו בצבע ירוק, ועורו לבן.
זה היה מייקל קליפורד.
לי ולמייקל אף פעם לא היו שיחות רציניות שהיינו מדברים על גבי שעות, היו לנו שיחות קצרות והראינו אחד לשנייה שאנחנו מבינים את האחר.
הפרצוף של מייקל לא היה מוגדר, לא יכלתי לפענח כרגע מה הוא מרגיש.
״עוד כמה דקות יקחו אותך לצילומים של הלב.״ מייקל החל לומר וההבנה החלה להכות בי.

הרופאים חושדים שיש לי משהו בלב, או שהניתוח לא הצליח.
אני מקווה שהוא הצליח, אני לא אוכל לסבול עוד ניתוח נוסף בלב.
״בסדר, תודה מייקל.״ אמרתי, רואה חצי חיוך על פניו.
כשמבטים על מייקל בהרבה זמן ממושך הוא נראה כמו מלאך אפל כזה, אבל עדיין מלאך.

מייקל הלך לכיוון הכיסא והתיישב עליו, עברו מספר דקות עד שהאחות קייטי באה ולקחה אותי לחדר הצילום, כשמייקל הולך אחרינו בשקט.
הייתי בחדר הצילום שעתיים, שוכבת על גבי כשהמכונה סורקת אותי מכף רגל ועד ראש.

נותרתי שקטה, ואז לבסוף, האחות קייטי אמרה לי שאני יכולה לחזור לשבת ובאותו זמן הרופא נכנס לחדר ופניו הראו צער.

״בשלושים ואחד, מחר, אנחנו ננתח אותך בניתוח לב.״ הרופא התחיל לומר, ״הניתוח הקודם לא הצליח ובגלל זה יש לך כאבים בחזה, מזל שגילנו את זה לפני שהיה קורה משהו. הניתוח יצליח.״ הוא סיים את דבריו ואז אמר בלחישה בינו לבין עצמו, ״אני מקווה.״ ואז הוא ייצא מהחדר.

ייצאתי עם האחות קייטי מהחדר, מייקל היה שעון על הקיר, וכשראה אותנו הוא אמר לאחות קייטי שהוא כבר יקח אותי לחדר, היא הנהנה להסכמה והלכה.

ההליכה לחדר הייתה שקטה, כשהגענו כני נשכבתי על המיטה, ומייקל ישב על כיסא סמוך.
השקט נמשך גם לחדר, עד שמייקל הפר את הדממה.

״אני רוצה להציע לקאלום להתחתן איתי.״ פערתי את עיניי בהפתעה וקמתי במהירות מהמיטה, גורמת לעצמי לסחרחורות קלה, ומתיישבת בכיסא ליד הכיסא שמייקל יושב עליו.
מייקל התחיל לצחוק עליי והצטרפתי לצחוקו, ״איך אתה רוצה לעשות את זה?״ שאלתי כשנרגעתי מהצחוק, ״אז זהו אני לא יודע, ובגלל שאתם החברים הכי טובים חשבתי לשאול אותך.״ הוא ענה לה.
״זה כל כך נחמד.״ אמרתי, חשבתי על רעיון, כל הרעיונות הקיטשים כבר נלקחו, לרקוד באמצע הרחוב, להציע במסעדה/דולפינריום וכל הדברים האלה! ואם אני זוכרת נכון הייתה גם הצעת נישואין בהופעה של וואן דיירקשן.
וזה העלה בי רעיון.

״תקשיב, נכון באחת ההופעות של וואן דיירקשן איזה אחד הציע לחברה שלו להתחתן איתה?״ שאלתי והוא הנהן, ״אז תעשה אותו הדבר רק שאתה תציע לו באמצע ההופעה על הבמה, ותבקש מהבנים שישירו לך שיר חמוד כזה, אתם תהיו חייבים לצלם לי את זה ולשלוח לי את זה בוואצאפ.״ אמרתי, קצת מצחקקת.
״כן זה נשמע רעיון טוב, תודה ניקול.״ מייקל אמר כשחיוך פרוש על פניו, הוא משך אותי לחיבוק חברי ברגע שהוא עמד וכך הוא העמיד אותי ביחד איתו.

בובה על חוט- לוק המינגס.Where stories live. Discover now