פרק 29

1.9K 165 3
                                    

"על מה את מסתכלת בלנסון? אוהבת את מה שאת רואה?" הוא אמר, "אל תעוף על עצמך המינגס, בסופו של דבר תגיע לעננים." צחקתי והוא הצטרף אליי לצחוק.

"מישהי פה מתחכמת."
"למדתי מהטובים ביותר."
"מי אני?"
"לא, מסדרות הטלוויזיה שאני רואה."
"אווץ׳, זה כאב."
"הנפילה מגן עדן? אני בטוחה שיעבור לך."

שמתי את הספל בכיור, וכך גם לוק עשה, עד שהוא חיבק אותי ונישק אותי באותו הזמן.

כרכתי סביב גופו את רגליי בזמן שקפצתי וקצת נסחפנו לרגע, עד ששמענו כחכוח גרון.

ירדתי מלוק וקלטנו את דילן מביט בנו בשעשוע.
"אני עוזב אתכם לעשר דקות ואתם כבר מתמזמזים לי, יש בשביל זה חדר."
"כן אבל חשבתי שאמרת-" לוק התחיל לומר וכמובן איך שלא, דילן קטע אותו "אני עדיין דובק במילתי, אם היא תחליט שכן- אל תעשו את זה פה, בכל זאת הילדה הקטנה של הבית." הוא החל לשטוף את הספל שלו, כשסיים, הוא ניגב את ידיו במגבת, פרע את שיערי ועלה ללמעלה.

"חייבים למצוא לו חברה." מלמלתי בזמן שלוק מחבק אותי מאחורה "את יודעת, בזמן שדיברת עם שתי הבנות האלה." הוא החל לומר, "ברברה וליאנה." קטעתי אותו, "כן אבל תקשיבי מה יש לכם היום כל הזמן קוטעים אותי, בכל אופן, הוא הסתכל על ברברה באופן מוזר." צחקתי טיפה מהמשפט הראשון שלו, "אתה חושב שהוא נדלק עליה?" שאלתי והסתובבתי אליו, "אני לא חושב, אני בטוח." הוא נישק את אפי, ואז לקח אותי בחזרה לחדר שלה.

-

סליחה שהפרק כל כך קצר
אבל לא היה לי מה לכתוב אז כן אופס.

לאב יו הול❤️

-Bar-

בובה על חוט- לוק המינגס.Where stories live. Discover now