פרק זה מוקדש ל3 בנות ממש חמודות העונות לשמות;
גל, ניקה וליאן ❤️
אם מישהי רוצה הקדשה בפרק הבא שתכתוב לי ;]
דרך אגב!
מזל טוב ללוק!!
הוא בן 19 החרא הקטן.
גאד דאמט רק לי הוא עושה פילס שיש לו זקן?
לבנות שלא מבינות, אני סתם צוחקת.
אני אוהבת אותו והוא הפייב שלי.
אוהבת אתכן וממש ממש תודה על 4,000+ צפיות בפאנפיק זה גרם לי לחייך.
אז תהנו לכן מהפרק. ❤️-
נכנסתי לכותלי בית הספר, פוחדת מהצפוי לבוא.
התיק על גבי, קאל מחזיק לי את היד, מראה לי שהוא שם בשבילי.לחצתי בחזרה את ידו הסתכלתי עליו וחייכתי.
נכנסתי לכיתה, שיעור דרמה.
לוק ישב ליד האנה, הוא לא ממש יודע מה עובר עליי.
מהפכה של מלחמה מתחוללת בתוכי, כל פעם שאני רואה אותו עם האנה.
"אוקיי תלמידים, מגמת מוזיקה נכנסת עכשיו לכיתה, ב22 לחודש יערך מופע, צריך להיות בכל קבוצה ארבעה אנשים. בהצלחה לכולם." המורה אמר בזמן שנכנס לכיתה ואמר לתלמידי מגמת מוסיקה להיכנס.
מגמת מוזיקה נכנסה ועד כמה שרציתי להיות קאלום, ידעתי שהוא יהיה עם מייקל, מה שמוביל שמייקל על בטוח ירצה להיות אשטון ולוק.
שלוש בנות בשם אלה, ליז וקלואי ניגשו אליי, הן שאלו אם אני רוצה להיות איתן ועניתי להן ׳כן׳.
הן ממש חמודות.אלה הייתה מאופיינת בשיער השחור שלה והעיניים החומות שלה, העור שלה היה שחום ויש לה מבנה קצת דקיק, אבל היא נראתה בסדר לכל הפחות.
ליז היא לא רזה ולא שמנה, יש לה שיער בלונדיני וכמובן איך שלא- עיניים כחולות.
וקלואי הייתה בעלת שיער סגול, עם עיניים ירוקות חומות, וכן היא הייתה רזה, אבל מלאה במקומות הנכונים.
אני חייבת לשאול יום אחד את קלואי מה הצבע השיער האמיתי שלה.הן התיישבו לידי וביחד חשבנו על שיר לביצוע.
אפשר או לבצע שיר קיים, או לכתוב שיר.
חשבנו על שיר קצבי, כל אחת הציעה רעיון לשיר, אבל עדיין לא הגענו להחלטה מלאה.
הסתכלתי על קאלום, מייקל, אשטון ולוק, והיה נראה שקאלום משתלב איתם, ועם לוק במיוחד, כאילו שהם מתחברים שוב מההתחלה.
לפי מה שראיתי הם כותבים שיר, לא חושבים על שיר, אפשר לראות את זה בדרך שהם כותבים, יש להם דף אחד ועיפרון אחד.
כל אחד מביא מילה וביחד נוצרת להם שורה.
וזה ממש מקסים בעיניי.הסתכלתי בחזרה על הבנות ואז צץ לרעיון לשיר.
"היי אתן מקשיבות?" שאלתי בלחש והן התקרבו אליי, "יש לי רעיון לשיר." והן התקרבו עוד יותר, לחשתי להן את השם של השיר והן מאוד שמחו, מסתבר שהן אוהבות את השיר הזה.
החלטנו שניפגש בבית של קלואי, עכשיו אני בטוחה שזאת דרך חדשה.
עכשיו יש לי עוד חברות חוץ מקאלום, מייקל ואשטון.אולי גם חוץ מלוק.
YOU ARE READING
בובה על חוט- לוק המינגס.
Fanfictionניקול בלנסון, תלמידת כיתה י׳א, בת 16 כאשר היא פוגשת בלוק המינגס, הילד הרע של הבית ספר. לפני שנה ניקול הגיעה לבית ספר בתור ילדה חדשה והתחברה מיד עם קאלום הוד, ניקול לא ידעה שתהפוך לבובה של חוט של לוק, ניקול בחיים לא ניחשה, שכל החיים שלה היא הייתה בוב...