פרק 64

1.2K 133 54
                                    

״ניקול אני אשאל שוב, את זוכרת?״ הראש שלי, עדיין היה מושפל אל הרצפה, לא ידעתי מה לענות, האם מותר לי לענות?

״ניקול? מה קורה כאן?״ שמעתי את קולה של אימי והרמתי את מבטי, היא הבחינה שמתחולל אצלי מאבק בראש.

״שמעתי אותם במקרה אומרים שניקול זוכרת, האם זה נכון?״ לוק שאל את אימי, והיא הסתכלה עליי, גם לא יודעת מה לענות.

אך לבסוף היא החליטה לענות לו, ״כן לוק, אבל אל תהיה איתה כרגע זה יכול לגרום לנזק.״ היא אמרה בקול קודר, ולוק לא הבין.

אחרי כמה שניות לוק הלך.

״זה היה הכרחי?״ שאלתי בקול מאשים את אימי, ״ניקול הוא שמע אותך! פעם הבאה תהיי יותר זהירה. אני אספר את זה לאבא שלך ולרופא.״ היא התכוונה ללכת אבל עצרתי אותה.

״מה עם דילן?״ היא נאנחה, ״הוא חזר בבוקר לאוסטרליה, הוא ביקש ממני להגיד לך שהוא מחזיק לך הצבעות בקשר לניתוח בשלישי, יומיים אחרי הניתוח אם הכל בסדר את תהיי משוחררת, ואנחנו נחזור הביתה ניקול.״ היא אמרה ואני לחשתי בשקט שהיא שמעה ״אוקיי.״ ואז היא הלכה.

״זה היה מוזר.״ קאלום אמר לבסוף ונבהלתי.
לרגע שכחתי שהוא פה.

״שכחת שאני פה הא?״ הוא צחק וצחקתי איתו, כמה שהוא קורא מחשבות.

״את תחזרי ללוק?״ קאלום שאל לפתע, ״אני לא יודעת הכל פתאום כל כך שונה לי מבעבר.״ הוא הנהן ״את יודעת שהוא לא נפגש עם אף אחת עד עכשיו שהוא גילה שנזכרת?״ הסתכלתי עליו בכנות ואז הייתי מבולבלת.

״עד עכשיו? הוא יוצא עם מישהי עכשיו?״

״לא, לא לזה התכוונתי, עכשיו שהוא יודע שאת זוכרת הוא ינסה עד כמה שאפשר לגרום לך לחזור אליו.״

במשך שעה דיברתי עם קאלום ואז הוא הלך כשאחת מן האחיות הגיעה ולקחה אותי לבדיקה.

לאחר הבדיקה, האחות החזירה אותי למיטה, היא הביאה לי לאכול מרק, ואז שסיימתי היא הלכה וקראה לאחות אחרת לעזור לי להתקלח.

וגם כשהיא סיימה לעזור לי להתקלח, להתלבש ולחזור למיטה, סוף סוף היא הלכה.

כעבור כמה דקות שפשוט בהיתי, העיניים שלי נסגרו לשינה עמוקה.

-
קצר כי יש לי בוחן מחר ולעשות שיעורי בית באנגלית.
מצטערת.❤️

מטרות: 72 הצבעות.
52 תגובות.

בובה על חוט- לוק המינגס.Where stories live. Discover now