ההלוויה התקיימה יום אחרי, אנשים בלבוש שחור הלכו בעקבות המשפחה.
אני הייתי מאחורי כולם, לא הייתי מסוגלת לראות איך קוברים אותה.
ישבתי על אחד הספסלים והסתכלתי על כל המצבות של האנשים.עד שלושה ילדים תפסו את עיני.
אלה היו, לוסי, ג'קסון ו...מיה.
שלושתם חייכו אליי, ואני ניסיתי לחייך בחזרה, עד שהתחלתי לבכות.כיסיתי את פניי עם ידיי ולא יכלתי להסתכל עליהם, ולפתע הרגשתי זוג ידיים מחבקות אותי.
אותן זוג ידיים הורידו את ידי מפניי, בהתחלה לא הבנתי מי זה היה, עד שאותה הדמות התכופפה מולי והסתכלה עליי.״אל תבכי ניקול.״ לוק אמר.
הסתכלתי בחשאי מאחוריו וראיתי איך הם פורשים כנפיים ואז נעלמים.הסתכלתי על לוק בחזרה, ״אני לא בוכה.״ והוא צחק טיפה, ״אז סתם העיניים שלך נוזלות ניקול?״ הוא שאל, ״כן. יש להם בעיה.״ צחקקתי קצת.
לוק קם והתיישב לידי, הכתף שלו נוגעת בשלי.
״נפרדנו באמת.״ הוא לפתע אמר, ״זה לא כל כך הלך, אני לא יכול להיות עם מישהי שאני לא אוהב.״
״אז את מי אתה אוהב?״ שאלתי, אבל התשובה הייתה ידועה כבר מראש.
״אותך.״לוק הרים את ידו השמאלית ושם אותה עליי, אני נשענתי עליו והוא חיבק אותי חצי חיבוק.
״את אוהבת אותי בחזרה?״ הוא שאל, מביט קדימה.
התרחקתי ממנו והסתכלתי עליו.
״האם יש לך בכלל ספק?״
״אז זה שאומר שכן?״ הוא חייך.
״כן.״ חייכתי אליו בחזרה.יומן יקר,
היום העשרים ושלוש ליולי 2015, היום הייתה ההלוויה למיה, ראיתי אותה, את אחיה ג'קסון ואת אחותי לוסי ביחד, ואז הם נעלמו.
היום גם לוק היה בהלוויה, הוא סיפר לי שהוא הלך לבית שלי וחיפש אותי אבל אמא אמרה שהלכתי להלוויה של מעריצה בשם מיה שמתה מסרטן, הוא כנראה הבין וישר רץ לכאן.
הוא עדיין אוהב אותי ואני אותו, אני לא יודעת מה יהיה איתנו בעתיד.
אחרי ההלוויה הוא ליווה אותי הביתה, נישק אותי בלחי והלך כשנכנסתי לבית, אחרי שהתקלחתי ולבשתי פיג'מה, עוד פעם היו לי כאבים חזקים בחזה, אבל לא אמרתי כלום על זה למישהו, כי בתכלס, חשבתי שזה סתם.
אני מקווה שזה סתם.
שלך,
ניקול. Xסגרתי את היומן ושמתי אותו במקום הסודי שלו, שזה אומר מתחת לבגדים בארון יש מגירה סודית שגיליתי שהייתי בת שתיים עשרה, מאז יש לי את אותו יומן שאני כותבת בו דברים.
נשכבתי במיטה, חושבת מה יהיה עכשיו, אני לא אהיה מסוגלת אם עוד מישהו שאני אוהבת ימות, אני אמות בעצמי.
זה יהיה לי קשה מידי לאבד את היקרים לי מכל.התכסיתי השמיכות ונשכבתי על צידי הימני, בוהה בקיר הלבן, אני ממש רוצה לצבוע את החדר לתכלת.
לאט לאט נרדמתי ושקעתי לשינה עמוקה ולחלום על... אחותי הקטנה לוסי.
YOU ARE READING
בובה על חוט- לוק המינגס.
Fanfictionניקול בלנסון, תלמידת כיתה י׳א, בת 16 כאשר היא פוגשת בלוק המינגס, הילד הרע של הבית ספר. לפני שנה ניקול הגיעה לבית ספר בתור ילדה חדשה והתחברה מיד עם קאלום הוד, ניקול לא ידעה שתהפוך לבובה של חוט של לוק, ניקול בחיים לא ניחשה, שכל החיים שלה היא הייתה בוב...