פרק זה מוקדש ל: AshMikeyMuke
תקראו את מה שכתבתי בסוף הפרק.
תהנו. ❤️
-
•כעבור שנה•
"שונאת פאפרצי בכל מאודי!" צעקתי כשנכנסתי מהר לאוטובוס של טור ההופעות.
"הם נחמדים. בדרך כלל." ליאנה אמרה, נכנסת אחרי, מותירה את ברברה ודילן להיכנס אחר כך.כשהנהג גם נכנס לבסוף, התחלנו בנסיעה, ברברה נכנסה למיטה שלה בדרגש שבצד האוטובוס והתחפרה מתחת לשמיכות כדי לצבור שינה.
דילן, ישר נכנס אחריה, גורם להם לישון בכפיות, ליאנה תפסה את המיטה שלה מעליי, ואני ישנתי מתחתיה.
כעבור שש שעות, המנהלת שלנו, אמילי, העירה אותנו, אני וליאנה נראינו כמו זומביות מהלכות, הדבר הכי קורע היה לראות את אמילי מנתקת את ברברה מדילן, ואז להקים את דילן גם.
ישר נכנסנו לאולם ההופעות שעוד מעט הולך להכיל עשר אלף מעריצים.
המאפרות והמלבישות התחילו להלביש ולאפר אותנו.ברברה הייתה לבושה בשמלת כתפיות ורודה קצרה עם ג׳קט בייסבול מעל שהאות D רשומה בצד בצבע שחור.
ליאנה עם ג'ינס קרעים, חולצה שחורה ואותו הג'קט.
גם אני עם אותו הג'קט, חצאית שחורה קצרה וחולצה תכולה.המלבישה החליטה ששלושתנו נשים נעלי אולסטאר.
אני אולסטאר כחולות, ליאנה אולסטאר שחורות ואילו ברברה אולסטאר לבנות.הקהל כבר החל לקרוא לנו.
נכנסו אל מתחת הבמה עם מיקרופונים וקפצנו ברגע שראו אותנו והתחלנו לשיר את 'אהבת חורף.' זה נשמע שיר בלדה, אבל השיר הזה היה קופצני במיוחד.כשההופעה הסתיימה, ייצאנו למעט אנד גריט, חתמנו והצטלמנו עם מעריצים.
מיה, הילדה עם השיער הורוד, שוב הייתה שם.
השיער שלה הפעם היה צבוע בכחול.
חיבקתי והצטלמתי איתה.אחר כך שסיימנו, נתנו לנו שעה חופשית, והחלטתי להחליף את הנעלי אולסטאר בנעלי בובה שחורות.
ייצאתי להסתובב ברחבי ניו יורק, כמובן שהיה איתי מאבטח, השיער שלי היה פזור הוא היה צבוע לבלונד והקצוות שיער לורוד.
השתניתי, אני מודה.
אני כבר לא אותה ניקול שהייתי.הרגל שלי נתקעה בפיסת בוץ דביקה והנעל ייצאה לי מהרגל, כשבאתי להרים אותה, ידיים של בחור הרים לי את הנעל והביא לי אותה.
נפגשתי בעיניים כחולות מוכרות.
ואז קפצתי בבהלה לאחור בזמן שאני שמה את הנעל.
מביטה באימה בלוק."סטיב בוא נלך בחזרה לאוטובוס." אמרתי למאבטח, שהנהן ועקב אחריי לאוטובוס.
הסתובבתי לאחור וגיליתי שלוק הסתובב ולא החזיר לי מבט.
באותו הרגע ידעתי פשוט שלוק לא הכיר בי.-
שש בבוקר... הציפורים מצייצות... אני מעלה פרק...
היום מתחילים ללמוד!
חוזרים ללימודים!!
בהצלחה לכולן, שתהיה לכן שנה טובה כל כך!
לאיזה כיתה אתן עולות? אני עולה לפאקינג י'ב.
אוהבת את כולכן.
ובהצלחה לכן שוב! ❤️עכשיו שאלה, יש פה בנות בגיל 15+ שכאילו אתן יודעות... ממש בפייבסוספאמ.... וזה קצת מוזר שאני שואלת את זה אז אופס...
מי שבת 15+ שתפנה להודעות❤️BTW
העליתי פאנפיק על קאלום, קוראים לו NUMB העליתי את ההקדמה ואת הפרק הראשון❤️
-Bar-
YOU ARE READING
בובה על חוט- לוק המינגס.
Fanfictionניקול בלנסון, תלמידת כיתה י׳א, בת 16 כאשר היא פוגשת בלוק המינגס, הילד הרע של הבית ספר. לפני שנה ניקול הגיעה לבית ספר בתור ילדה חדשה והתחברה מיד עם קאלום הוד, ניקול לא ידעה שתהפוך לבובה של חוט של לוק, ניקול בחיים לא ניחשה, שכל החיים שלה היא הייתה בוב...