ביום שני, למדתי כרגיל בהפסקות הייתי עם לוק, מייקל, קאלום, אשטון, ליאנה וברברה.
אשטון וליאנה לא הפסיקו לדבר אחד עם השני, עד שקלטתי אותם... טוב במילים פשוטות? מתנשקים, הייתי מופתעת שהיא לא אמרה לי כלום, אבל כשסיימנו ללמוד היא רק אמרה שהוא רצה לחלוק את הסוד עם העולם.
היום יום שלישי, השעה היא תשע בבוקר ואנחנו עוד כמה מופיעות עם השירים שהם כתבו כמו ׳לב שבור.׳ הן כתבו אותו במהלך סדרה שהן ראו או משהו כזה.
"היי חברים!!" קולה העדין של ברברה אמר אל עבר קהל המעריצים.
"תכירו זאת ניקול." היא צעקה והצביעה עליי, "היי." אמרתי, בבירור המעריצים יכלו לראות עד כמה אני ביישנית ליד אנשים אחרים, אבל בכל זאת צעקו.התחלנו לשיר, והמעריצים התחילו לרקוד בקצב מטורף.
כשסיימנו עם המופע, באו אליהן מעריצים כדי שיחתמו להן על כל מיני דברים.
הרגשתי לא קשורה ועמדתי בצד עם ידיים משולבות ובקבוק ביד ימין שלי."היי אפשר לקבל חתימה על המחברת?" קול עדין שאל, הרמתי את ראשי וראיתי ילדה כבת 15, שיערה צבוע לורוד והיא הייתה לבושה בג'ינס קרעים שחור, חולצה לבנה, ג׳קט שחור ונעלי אולסטאר שחורות.
"כן בוודאי." אמרתי והיא הביאה לי עט, "קוראים לי מיה." הנהנתי ורשמתי לה 'למיה, שיהיה לך יום נפלא ונהדר אוהבת אותך, ניקול.' ואז אחרי זה כתבתי את החתימה שלי.
מיה התרגשה וחיבקה אותי, היא לחשה בקול שקט תודה, ואז הלכה לשם.
אני מרגישה שאני עוד הולכת לראות את הילדה הזאת הרבה.
אחרי שקהל המעריצים התפוגג, הלכנו כל אחת בחזרה לבית שלה.
כשאני הגעתי הביתה, אני רק רציתי לישון, לישון, לישון ולישון.
למרבה הצער זה לא קרה.
אני פגשתי בהורים שלי, שפעם ראשונה לא היו בעבודה.אני מניחה שזה בגלל שהם עוד שעתיים טסים ליוון.
חיבקתי אותם וחיכיתי עד שדילן יסיע אותם לשדה תעופה.נכנסתי לטוויטר שלי וגיליתי שמספר העוקבים שלי, עלו במספר משמעותי.
הסתכלתי בעוקבים וראיתי את ילדת השיער הורוד, מיה, עוקבת אחריי.
ובתור מתנה, עקבתי אחריה בחזרה, ככה שהשם שלה שונה ל'תודה רבה ניקול!' צחקקתי לי מעט ואז חשבתי שאם אני כבר בטוויטר אני אעקוב אחריי החבורת בנים.הפלאפון שלי רטט וסימן לי שקיבלתי הודעה מלוק.
המינגס😜: היי בייב.
פריקית😘:בייב?
המינגס😜: כן?
פריקית😘: לא!!! התכוונתי כאילו, ממתי אתה קורא לי בייב?
המינגס😜: הו אז מ...עכשיו!
פריקית😘: ~גלגול עיניים~
המינגס😜: אל תגלגלי עיניים!!
בכל אופן, רוצה ללכת למסעדה או משהו מחד בשמונה וחצי בערב?פריקית😘: רגע! אתה מזמין אותי לדייט? :0
המינגס😜: אמ כן.
פריקית😘: אז כן.
אני אוהבת אותך.המינגס😜: אני אוהב אותך! אבל אני חייב ללכת, הבנים פה! ביי 3>
פריקית😘: ביי 3>
חייכתי לאור ההודעות שלי ושל לוק, זה עשה אותי שמחה.
אני שמחה שאני יוצאת איתו לדייט, אפילו אם זה יהיה הפעם האחרונה שאני אצא לדייט עם מישהו.
YOU ARE READING
בובה על חוט- לוק המינגס.
Fanfictionניקול בלנסון, תלמידת כיתה י׳א, בת 16 כאשר היא פוגשת בלוק המינגס, הילד הרע של הבית ספר. לפני שנה ניקול הגיעה לבית ספר בתור ילדה חדשה והתחברה מיד עם קאלום הוד, ניקול לא ידעה שתהפוך לבובה של חוט של לוק, ניקול בחיים לא ניחשה, שכל החיים שלה היא הייתה בוב...