"היי." מלמלתי באי נוחות, כשאשטון סוקר אותי במבטו.
"מה עשית לשיער שלך?""צבעתי אותו."
"כן אני רואה את זה, אבל למה?" אשטון שאל לוקח בידו קצת מהשיער שלי.
"רציתי שינוי." לחשתי, מסתכלת על כפות ידיי."את נראית שונה, באופן טוב כמובן." הוא אמר והרמתי את ראשי כדי להסתכל עליו.
"אתה יודע שניקול זאת מי שלוק עזר לה עם הנעל והרגיש בסרט סינדרלה?" קאלום שאל אותו לפתע, "באמת?" קאלום הנהן "אבל למה ברחת?" אשטון שאל ברגע שהמלצרית חזרה עם שתי השוקו, ולאחר שראתה את אשטון הוא גם הזמין אותו הדבר והיא הלכה להכין עוד אחד."פחדתי, וזה היה מוזר לפגוש בלוק שוב, עבר הרבה זמן... עברה שנה, אני לא... אני לא ידעתי איך להגיב. הוא בכל מקרה לא זיהה אותי." אמרתי לבסוף, אשטון הנהן וקאלום הסתכל עליי, מחזיק לפתע בידי הימנית.
"זה מוזר להיות במקום בלי החברה הכי טובה שלי." קאלום הסיר את ידו כשהפנקייקים הגיעו והתחלנו לאכול.
"תגיד קאלום הלכת לבית מלון נכון? ראית את ליאנה?" אשטון פתאום שאל, "כן, כשנכנסתי הם רקדו." אשטון הרים גבה והסתכל עליי, התחלתי לצחוק והושטתי יד לאחת מלחיו, "הו זה רך." הוא תפס בידי ברגע שצחקתי צחוק מתגלגל "תפסיקי."
"ג'סטין ביבר ממש חתיך."
"אבל אחרי כל מה שהוא עשה, איך המעריצים שלו עדיין איתו?"
"כי הם מאמינים בו אשטון, הם הבליברס שלו או משהו כזה." דחפתי לפי חתיכת פנקייק קטנה."ובכל זאת-"
"ששש אתה מפריע לי לרגע רומנטי עם הפנקייק." קטעתי אותו מדבריו והוא גלגל עיניים."הו לוק מתקשר, שתקו שנייה." אשטון הורה וענה ללוק.
הרגשתי צביטה בלב, אבל למה שארגיש את זה אם יש לי חבר?"היי לוק.
אני עם קאלום אנחנו אוכלים פנקייקים.
אני יודע שהוא נמצא עם חברה שלו.
היא כאן מולי.
אני לא חושב שאתה יכול לבוא.
כי היא ביישנית זה למה.
אני יודע שהן גם בניו יורק, ליאנה אמרה לי.
למה לא הודעתי לך? כי לוק, אם לא שמת לב, היא המשיכה.
אני יודע שזה פוגע לך ברגשות.
אתה ראית מה?
למה אתה סטוקר?
למה אכפת לך שיש לה חבר?
אוקיי ביי." אשטון סגר את הפלאפון והבטתי בו קפואה לכמה שניות."כן... הוא לא התגבר עלייך." הוא הודה לבסוף.
YOU ARE READING
בובה על חוט- לוק המינגס.
Fanfictionניקול בלנסון, תלמידת כיתה י׳א, בת 16 כאשר היא פוגשת בלוק המינגס, הילד הרע של הבית ספר. לפני שנה ניקול הגיעה לבית ספר בתור ילדה חדשה והתחברה מיד עם קאלום הוד, ניקול לא ידעה שתהפוך לבובה של חוט של לוק, ניקול בחיים לא ניחשה, שכל החיים שלה היא הייתה בוב...